שתף קטע נבחר

הפועל פתח תקווה הוצעה למכירה

מי שירצה לרכוש את המועדון, שנמצא תחת פירוק, יאלץ להיפרד ממיליון וחצי שקלים בלבד. הרוכש יצטרך להעביר את הכסף בשלושה תשלומים. ביקורת על השוער אוסטין אג'ידה

מסתבר שלא צריך להיות מולטי מיליונר כמו מיטשל גולדהאר או ארקדי גאידמק על מנת לרכוש קבוצת כדורגל בליגת העל. רוצים הוכחה? קבוצת הפועל פתח תקווה הוצעה היום (ג') למכירה, ומי שיהיה מעוניין לרכוש אותה יצטרך להיפרד ממיליון וחצי שקל בלבד, כך נודע ל-ynet ספורט.

 

 

כל אדם אשר ירצה לרכוש את פתח תקווה, שנמצאת תחת פירוק, יצטרך לכל הפחות להציג ערבויות בנקאיות על סך מיליון וחצי שקלים. גם אופן התשלום לא מהווה בעיה רצינית. אותו רוכש שיהיה מעוניין בקבוצה לא יצטרך להעביר את הכסף באופן מידי ובמזומן, אלא בשלושה תשלומים שווים של חצי מיליון שקל. האדם שיציע את המחיר הגבוה ביותר הוא שיקבל את הקבוצה, ובנוסף עליו לעמוד בחוקי התקנון של ההתאחדות לכדורגל.

 

הפועל פתח תקווה. מי יקנה את הקבוצה? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הפועל פתח תקווה. מי יקנה את הקבוצה?(צילום: ראובן שוורץ)
 

בתוך כך, במהלך הימים האחרונים נשמעת ביקורת במועדון על השוער הניגרי, אוסטין אג'ידה, שבינתיים לא מזכיר את היכולת אשר הציג בשנה שעברה. "כל הגולים שקיבלנו עד היום רק בגללו, עדיף לתת לשניר דורי לשחק", סיכמו בפתח תקווה.

 

החלוץ הגאורגי, וחטאנג' קווארצקליה, החל להיבחן בקבוצה ואליו אמור להצטרף החלוץ הניגרי, אלביס אוניימה, ששיחק בעברו בברצלונה ב' ומזכיר לאנשי הקבוצה את דידייה דרוגבה, לפחות על פי מראהו החיצוני. אם אחד מהשניים ירשים את המאמן גילי לנדאו, הוא עשוי לחתום בקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי הפועל פ"ת
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים