$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יואב כץ: עשו אצלנו טעויות בבחירת שחקנים

ביקורת קשה של בעלי הפועל חיפה אחרי ההפסד השני העונה, 2:1 למכבי פ"ת. אכזבה גדולה מערן לוי. הצוות המקצועי מתכנן זעזוע, ערן לוי עלול להיות הראשון שישלם את המחיר ויעזוב

תומר לוי
תומר לוי  29.08.11 - 11:13

מעמדו של ערן לוי בהפועל חיפה מתערער. על רקע ההפסד השני העונה, 2:1 למכבי פתח תקוה, בקבוצה ישנה אכזבה גדולה מיכולתו של השחקן. לוי הוחלף אתמול (ראשון) כבר במחצית וראה מהספסל את הפועל חיפה משתפרת, מניעה את הכדור והופכת מהירה יותר, מה שלא הספיק לה כדי להימנע מהפסד.

הפועל חיפה מקרטעת והדבר לא נעלם מעיני הצוות המקצועי, שינסה לעשות זעזוע מסוים כדי להחזיר את השחקנים לתלם. הראשון שעלול לשלם את המחיר ולעזוב הוא ערן לוי, כאשר על הכוונת נמצאים גם סטפן דניקוביץ', שי רביבו  ומשה ביטון, שגם מהם ישנה אכזבה. היחיד שמקבל מחמאות הוא הזר החדש איימוס קולי, שנכנס במחצית השניה, הפגין יכולת טובה ועושה רושם שעוד ייתן העונה פירות להפועל חיפה.

גם הבעלים יואב כץ לא אוהב את מה שהוא רואה עד כה. "אני חושב שנעשו טעויות בבחירת השחקנים, ואלה טעויות שהצוות המקצועי יצטרך לטפל בהם בשבועות הקרובים", אמר כץ לאתר ערוץ הספורט, "לי לא זכורה פתיחת עונה כל כך גרועה מאז שלקחתי את הפועל חיפה".

המאמן ניצן שירזי נראה מרוסק אתמול אחרי ההפסד השני העונה, ובסיום המשחק מול מכבי פתח תקוה ונשאר דקות ארוכות על הספסל במגרש בווינטר, גם אחרי שכל השחקנים שלו כבר ירדו מכר הדשא לכיוון חדר ההלבשה.