שתף קטע נבחר

בני יהודה - הפועל ת"א: הכתומים למען אבוקסיס

המאמן, באבל על מות אמו, לא ידריך את הקבוצה הערב (20:50) מול האדומים, שחקניו רוצים להעניק לו ניצחון. ישראל זגורי יערוך בכורה בהרכב, גם אביב חדד ואיציק עזוז ב-11

אם בני יהודה היתה יכולה לוותר על המשחק הערב (20.50, בלומפילד) מול הפועל ת"א, היא היתה עושה זאת בשמחה. מאמן (יוסי אבוקסיס) באבל, שחקנים פצועים וכתומים בלחץ. אחרי ההפסד מול עכו, הפועל ת"א זו לא בדיוק הקבוצה שתוציא אותך מהבוץ.

 

 

יעקב אסייג, עד לפני מספר חודשים הסגן של דרור קשטן, שוב לבד על הקווים בגלל אילוצים. אמו של יוסי אבוקסיס נפטרה ומאמן השוערים הוא שהכין את בני יהודה למשחק הכל כך חשוב במסגרת המחזור השני של ליגת העל. השחקנים כבר הבטיחו מצידם לעשות הכל כדי לתת למאמנם הרגשה טובה במצבו הקשה ולנצח את המשחק. לפני שבועיים, אגב, זה הסתיים ב-2:2 בגביע הטוטו.

 

יעקב אסייג. יחליף את אבוקסיס על הקווים (צילום: אלי אלגרט) (צילום: אלי אלגרט)
יעקב אסייג. יחליף את אבוקסיס על הקווים(צילום: אלי אלגרט)

 

ננאד מרינקוביץ' הפצוע לא ישחק בבלומפילד, גם הקשר שלו מנשה לא התאמן ואם לא יוכל לשחק, בן צעירי מתוכנן לפתוח במקומו. הבלם אביב חדד והמגן איציק עזוז כשירים והם חוזרים למשבצת ההרכב. ישראל זגורי יפתח לראשונה ב-11 של הכתומים.

 

הרכב משוער: דלה איינוגבה; איציק עזוז, אביב חדד, דן מורי, כפיר אדרי; קסטוטיס איבסקביצ'יוס, עוז ראלי, בן צעירי (שלו מנשה), ישראל זגורי; פדרו גלבאן, פיני בלילי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ישראל זגורי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים