שתף קטע נבחר

אמו של אבוקסיס נפטרה, לא יאמן נגד הפועל ת"א

בשל אבל על מות אמו חנה ז"ל לא ידריך מאמן בני יהודה את שחקניו במפגש מול קבוצתו לשעבר, יעקב אסייג צפוי להחליפו על הקווים. השוער תום אלמדון הצטרף

 

חנה אבוקסיס, אמו של מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס, נפטרה במהלך הלילה שעבר בגיל 71. בשל כך, המאמן לא יעביר את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (א') מול הפועל ת"א במחזור השני בליגת העל וגם לא יעמוד על הקווים על מנת להדריך את שחקניו. עוזר המאמן יעקב אסייג צפוי להחליפו.

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

אגודת בני יהודה פירסמה הודעה באמצעות הדוברת מאיה דמאיו: "אגודת בני יהודה, הצוות המקצועי, השחקנים והאוהדים משתתפים באבלה הכבד של משפחת אבוקסיס על פטירתה בטרם עת של אם המשפחה. משפחת בני יהודה רוצה לחזק את ידי המשפחה בשעה זאת וכולנו תקווה שלא נדע עוד צער. יהי זכרה ברוך".

 

"בני יהודה משתתפת באבלה של המשפחה", יוסי אבוקסיס (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"בני יהודה משתתפת באבלה של המשפחה", יוסי אבוקסיס(צילום: ראובן שוורץ)
 

 

ביום ו': תום אלמדון חתם לעונה

מהרגע שבו שוער המשנה של בני יהודה, רן קדוש, הושאל לשורות הפועל חיפה, על מנת לצבור כמה שיותר דקות משחק, חיפשו במועדון שוער ברמה טובה שייתן גיבוי לבעת הצורך לשוער הראשון דלה איינוגבה. אתמול (ו') נמצא בשעה הטובה המחליף המתאים.

 

תום אלמדון בן ה-26 שגדל במכבי חיפה, חתם היום בשורות הכתומים עד לסיום העונה. אלמדון, שבשנים האחרונות נדד בקבוצות כמו הכח עמידר ר"ג, מכבי אחי נצרת, מ.כ נצרת עילית, עבר את כל הבדיקות הרפואיות המתבקשות וישמש כמחליף לדלה איינוגבה, לאחר שמאמן השוערים יעקב אסייג המליץ על המהלך.

 

אביב חדד. חוזר לתמונת ההרכב (צילום: דרור עינב) (צילום: דרור עינב)
אביב חדד. חוזר לתמונת ההרכב(צילום: דרור עינב)

 

שני הפצועים, הבלם אביב חדד והמגן איציק עזוז החלימו ויעמדו לרשות הקבוצה מי שימשיך להיעדר הוא החלוץ ננאד מרינקוביץ' שסובל מקרע בשריר הירך לא יטול חלק במשחק.

 

מי שנמצא בספק להתמודדות נגד מחזיקת הגביע הוא הקשר שלו מנשה. האחרון סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא התאמן היום עם יתר השחקנים. בקבוצה יעשו מאמצים על מנת להכשיר את מנשה למשחק נגד הפועל ת"א.


פורסם לראשונה 26/08/2011 17:28

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי אבוקסיס
צילום: גיל נחושתן
מומלצים