$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עוד פעם הוא: ליאו מסי שחקן השנה באירופה

הכוכב הארגנטיני של ברצלונה גבר על צ'אבי וכריסטיאנו רונאלדו בגמר וקטף את התואר הראשון שהעניקה אופ"א

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  25.08.11 - 20:10

אופ"א העניקה לראשונה בתולדותיה את תואר שחקן השנה באירופה ושלושת המועמדים הסופיים הגיעו מהליגה הספרדית. כריסטיאנו רונאלדו, שהפגיז ערימות של שערים, וצ'אבי, שהמשיך להיות הלב של ברצלונה, הגיעו למעמד הגמר. וכרגיל נשארו לעמוד בצד עם חיוכים מעושים על פניהם כשליונל מסי קטף עוד תואר.

מסי, שהגיע לשלישיה האחרונה כפייבוריט הגדול לזכיה בפרס היוקרתי, הוביל בעונה שעברה את ברצלונה לזכיה בליגת האלופות ובאליפות ספרד. הוא גם קטף את תואר מלך השערים של הצ'מפיונס בפעם השלישית ברציפות (12).

הכוכב הארגנטיני בן ה-24 הרשית במהלך עונת 2010/11 כמות מטורפת של שערים (53) ובישל 24 נוספים ב-55 משחקים בכל המסגרות עם בארסה. הוא היה השחקן המצטיין בליגה הספרדית, ממנה הגיעו שלושת הפינליסטים ולכן גם הגיע כפייבוריט.

כזכור, ליאו מסי זכה בשנתיים הקודמות בתואר שחקן השנה בעולם מטעם פיפ"א, תואר שאוחד בשנה שעברה עם "כדור הזהב" היוקרתי של מטעם המגזין "פראנס פוטבול". הוא וצ'אבי יישארו כעת במונאקו ובשישי בערב יקבלו הזדמנות להוכיח שוב את ערכם במשחק הסופר-קאפ האירופאי מול פורטו, שזכתה בעונה שעברה בליגה האירופית.

בהחלטה על תואר שחקן השנה באירופה היו שותפים עיתונאי אחד מכל מדינה שיש לה התאחדות החברה באופ"א, כאשר את ישראל ייצג עמיר פלג מ"ידיעות אחרונות".