שתף קטע נבחר

הפועל חוששת: אוסנגה לא יצליח להיכנס לארץ

הקשר הניגרי לא עלה על הטיסה מטוניסיה, למרות שהאדומים הוציאו עבורו ויזה לישראל. גורם בהנהלה: "יכול להיות שבסופו דבר נרד מאפשרות צירופו"

כלום לא הולך השנה בקלות להפועל ת"א. הקשר הניגרי, קינג אוסנגה, שהיה אמור להגיע ביום חמישי להתרשמות קצרה במועדון, לאחר המלצה מצד חברו נוסא איגיבור, לא עלה אמש על הטיסה לישראל, למרות שהאדומים הוציאו עבורו ויזה וגם כרטיס טיסה לארץ.

 

 

נכון לעכשיו, לא ברור האם או מתי אוסנגה ינחת בקרוב במתחם וולפסון. בקבוצה חוששים כי בעקבות כך שהקשר נמצא כעת בטוניסה, שנחשבת למדינת אויב, הוא לא יוכל להגיע ארצה. גורמים בקבוצה קיימו היום מרתון שיחות עם נציגי משרד הפנים ואף השיגו עבורו אישור כניסה לארץ דרך טורקיה.

 

איגיבור המליץ, אבל לא בטוח שאוסנגה יגיע (צילום: צבי הלפרין, אתר הפועל תל אביב) (צילום: צבי הלפרין, אתר הפועל תל אביב)
איגיבור המליץ, אבל לא בטוח שאוסנגה יגיע(צילום: צבי הלפרין, אתר הפועל תל אביב)

 

למרות המאמצים הרבים, בשורה התחתונה השחקן כאמור, לא צפוי להגיע מחר לישראל. בהפועל ת"א קיבלו החלטה באופן עקרוני ולפיה אם הקשר לא יצליח להגיע בימים הקרובים להתרשמות בקבוצה, הם ככל הנראה יעברו לאופציות אחרות.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

גורם בהנהלת הקבוצה התייחס לסיטואציה המורכבת ואמר: "בגלל שטוניסיה היא מדינת אויב לא בטוח שהרשויות המקומיות שם ייתנו לו להיכנס לארץ. אם זה יימשך ככה יכול להיות שבסופו של דבר אנחנו נרד מאוסנגה, נצטרך לחכות ולראות האם הוא יצליח בסוף להגיע לארץ".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דרור קשטן
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים