שתף קטע נבחר

צ'מפיונס: ארסנל בשלב הבתים, נאתכו בחוץ

ארסן ונגר יכול לחייך מעט עם 1:2 באודינזה, שהדיח את האיטלקים. הקשר הישראלי כבש (77) ב-1:1 העצוב של קאזאן מול ליון. באטה בוריסוב ופלזן גם ישחקו בליגת האלופות

אחרי שבוע סוער, שכלל שריקות בוז מהקהל והפסד ביתי לליברפול, ארסן ונגר יכול קצת לחייך. המאמן הצרפתי וארסנל ניצחו 1:2 באודינזה והבטיחו את הכרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות (1:3 בסיכום שני המשחקים).

 

 

אודינזה היתה טובה יותר במחצית הראשונה וגם עלתה ליתרון בדקה ה-39. אנטוניו די נטאלה, המצטיין אצל המארחים, נגח כדור קשתי, שפגע בשקוף ונכנס פנימה. הקבוצה האיטלקית חלמה על שער שני שיעלה אותה לשלב הבתים, אבל דווקא אז, בניגוד לגמור למהלך המשחק, ה'תותחנים' השוו.

 

בנאטיה מאודינזה מנסה לחלץ כדור מוואן פרסי (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
בנאטיה מאודינזה מנסה לחלץ כדור מוואן פרסי(צילום: gettyimages)

 

ג'רביניו פרץ בדקה ה-55 באגף שמאל, נכנס לרחבה ושלח כדור רוחב מדויק. כל מה שנותר לרובין ואן פרסי זה להרשית מקרוב, 1:1. ארבע דקות חלפו, תומאס ורמאלן ספק נגע בידו ברחבה ואודינזה זכתה לפנדל מפוקפק. די נטאלה בעט נהדר, אבל ההדיפה של שצ'ז'ני היתה מדהימה אף יותר.

 

אודינזה נשברה מנטאלית ושער של תיאו וולקוט בדקה ה-69 סגר עניין: ארסנל בשלב הבתים של ליגת האלופות. אודינזה? היא תשחק בליגה האירופית.

 

וולקוט חוגג אחרי השער השני של 'התותחנים' באודינזה (צילום: gettyimages) (צילום: gettyimages)
וולקוט חוגג אחרי השער השני של 'התותחנים' באודינזה(צילום: gettyimages)

 

באטה בוריסוב בשלב הבתים, נאתכו וקאזאן לא

הקשר הישראלי וקאזאן לא ישחקו בעונה הקרובה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אחרי שהודחו בידי ליון. שבוע אחרי ההפסד 3:1 בדרום צרפת, שער של אקס הפועל תל אביב העניק לקאזאן תקווה, אבל אחרי 10 דקות, הצרפתים השוו ל-1:1 ושמו קץ לתקוות של הרוסים להעפיל לצ'מפיונס.

 

ליון, שהגיעה להתגונן, שמרה על ה-0:0 עד לדקה ה-77, אז נאתכו קיבל כדור ברחבה ומ-10 מ' בעט ברגל ימין פנימה. הקשר הישראלי נופף בידיו לקהל ולחבריו בניסיון לדרבן אותם, שכן נכון לאותו רגע, המארחת היתה זקוקה לשער בודד נוסף כדי להעפיל על חשבון ליון.

 

עשר דקות של תקווה, עד השער של ליון. נאתכו וקאזאן חוגגים (צילום: AFP) (צילום: AFP)
עשר דקות של תקווה, עד השער של ליון. נאתכו וקאזאן חוגגים(צילום: AFP)

 

אלא ששלוש דקות לסיום, בקארי קונה השווה לזכות הצרפתים ושם קץ לתקוות המקומיות. ליון תחכה להגרלה שלה ביום חמישי במונאקו, קאזאן תמשיך את העונה היבשתית שלה בשלב הבתים של הליגה האירופית.

 

ההפתעה של הערב נרשמה באוסטריה, שם באטה בוריסוב הבלארוסית ניצחה בחוץ 0:2 את שטורם גראץ ועלתה על חשבונה לשלב הבתים. אלכסנדר וולודקו (36) ומרקו סימיץ' (70) כבשו את שני השערים היקרים.

 

שחקני באטה בוריסוב חוגגים סנסציית ענק באוסטריה (צילום: AP) (צילום: AP)
שחקני באטה בוריסוב חוגגים סנסציית ענק באוסטריה(צילום: AP)

 

בנפיקה גברה בביתה 1:3 טוונטה, בדרך ל-3:5 בסיכום. אקסל ויטסל (46 ו-66) ולוסיאנו (59) הרשיתו לפורטוגלים, בריאן רואיז (85) רק צימק. גם ויקטוריה פלזן הצ'כית תהיה בצ'מפיונס אחרי 1:2 עם קופנהאגן (2:5 בסיכום). כריסטיאן בולאנוס הפתיע עם שער מוקדם (32), אבל מארק באקוס (67) ומיכאיל דוריס (90) קבעו מהפך.


פורסם לראשונה 24/08/2011 20:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ואן פרסי חוגג
צילום: gettyimages
מומלצים