שתף קטע נבחר

שדרוג חדר הילדים: אפשר לצייר על הקיר!

עיצוב נכון של קירות חדר הילדים יכול להפוך אותו לממלכה מעוררת השראה. צבעים נוצצים, שעוני קיר מעוצבים או טפטים עליהם אפשר לצייר, ייצרו עבור הזאטוטים סביבת לימודים פוריה ואולי ישכנעו אותם לשקוד על שיעורי הבית

לטכניקות והגוונים בהם אנו בוחרים לעצב את קירות חדר הילדים, יש השפעה מכרעת על מראה ואופי החדר. ניתן לעצב את הקירות כרקע בסיסי שעליו נציג את "סיפורו" של החדר. את הסיפור יש לבחור על פי אופי הילד, תחביביו וגילו. ריכזנו כמה המלצות נבחרות למוצרים שיאפשרו לכם להעניק לחדר הילדים טוויסט זוהר ומיוחד.

 

 

הכל נוצץ

השיטה: צבע קיר נוצץ.

למה? כי ילדים אוהבים נוצץ.

 

צבע נוצץ על קירות החדר, מושך תשומת לב אל הקיר ומאיר אותו באור חדש. לרוב הוא מיושם רק על חלק קטן של הקיר, או משמש למילוי צורה שצוירה על הקיר או נוצרה בעזרת שבלונה.  מומלץ ליישם את הצבע על קיר שצבוע בצבע בגוון חזק כמו כחול, ירוק, כתום או וורוד. האפקט ייראה במיטבו בחדר המואר בתאורה עזה, באור טבעי או מלאכותי.

 

כך למשל, "טמבור" מציע צבע בשם "פנטזיה - אפקט מנצנץ". המחיר: 125 שקל לערכה הכוללת 0.75 ליטר צבע מנצנץ, מברשת, רולר וספרון הדרכה. להשיג בחנויות.

 

 

קירות נוצצים ()
קירות נוצצים

 

מתחברים לצד הפולני

השיטה: טפטים צבעוניים לילדים.

למה? בזכות הפשטות, החמימות והצבעוניות.

 

מסתבר שהטפטים חזרו לאופנה ובגדול, והם כבר לא משמשים רק פולנים זקנים. כך למשל, "Just Kids" היא סידרת טפטים חדשה שעוצבה בהשראת עולם החי על ידי מעצבי חברת "York" האמריקנית. הסדרה מאופיינת בקווים רכים, בגווני פסטל עדינים המעניקים לחדר אווירת רוגע וילדותיות. הטפטים יכולים לשמש גם ככלי נפלא ללמד בעזרתו את ילדיכם את שמות בעלי החיים, הצורות והצבעים. מחיר: 62 שקלים למ"ר. להשיג בגולדשטיין גלרי טפט ובחנויות המובחרות.

 

הפעלה אמנותית

השיטה: טפט תמונה לצביעה.

למה? כי תופסים שתי ציפורים במכה אחת - גם מחדשים את הקירות בטפט וגם מפעילים את הילדים.

 

הסיטואציה מוכרת: אחר הצהריים הגיע ואתם מחפשים נואשות עיסוק כלשהו לילדים המשועממים. אתם שולפים מהמגירה את העפרונות הצבעוניים וערימת ניירות ממוחזרים שאספתם מהמשרד ומתכוננים ל"שעת ציור" קונבנציונלית. אבל שערת הציור יכולה להיות מפתיעה הרבה יותר: לצייר עם הילדים על הקיר.

 

בדיוק למטרה זו נועד הטפט של חברת "Mr Perswall" שמגיע בדוגמאות רבות, המאפשרות זמן איכות לילד ולהורה, של צביעה ויצירה משותפת של חדר עם ניחוח אישי בצבע ובסיפור. מחיר: 3,440 שקל. להשיג במעודד צבעים.

 

טפטים בצביעה אישית ()
טפטים בצביעה אישית
 

 

הכל תלוי בוילון

השיטה: וילונות בהדפסים צבעוניים.

למה? פתרון קל ופשוט יותר מצביעה של קירות.

 

תליית וילון צבעוני בחדר הילדים היא דרך קלה ופשוטה לרענן את מראה קירות החדר, ללא צורך בעבודות מורכבות כגון טיח או צביעה. סדרת הוילונות שהשיק המותג השוויצי "Creation Baumann", עשויה בדים קלילים ונעימים, וניתן למצוא בה דגמים בהדפסים מגוונים - צמחים, בעלי חיים, צורות גרפיות ועוד. מחיר: החל מ-300 שקלים למ"ר. להשיג בבית הבדים נוסבאום, תל אביב.

 

 

וילונות בהדפסים  ()
וילונות בהדפסים

 

צו השעה: עיצוב

השיטה: שעון קיר מעוצב.

 

למה? כי זו הזדמנות נהדרת ללמד את הילדים על מושג הזמן.

 

דרך נוספת לשדרוג הקיר בחדר הילדים, היא תליית שעון קיר מעוצר. כך למשל, קולקציית שעוני הקיר של המעצב Chiaramonte e Marin עבור המותג "MINIFORMS", ממחישה את עניין הזמן בדרך הומוריסטית ובשילוב גרפיקה עשירה. השעונים עשויים פח צבוע ומודפס ופועלים על מנגנון קוורץ וגם כוללים מטוטלת המשמיעה את צליל התקתוק בחלק מהדגמים. מחיר: החל מ-800 שקל. להשיג ב-Milano Bedding, רשפון.

 

 

שעונים מעוצבים ()
שעונים מעוצבים

 

הכתבה באדיבות www.bvd.co.il - פורטל עיצוב הבית מבית המגזין "בניין ודיור"

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים