$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אין אישור לארח בקרית אליעזר. חיפה בר"ג?

הירוקים צפויים לנדוד למשחקי הליגה האירופית, ישחקו בבלומפילד אם אחת התל אביביות תודח. זעם על ווב

תומר לוי, שליח אתר ערוץ הספורט לגנק  24.08.11 - 08:31

אנשי מכבי חיפה עוד לא התאוששו מההדחה מליגת האלופות רגע לפני שלב הבתים היוקרתי וכבר נחתה על ראשם עוד מכה. איצטדיון קרית אליעזר לא מאושר כרגע לאירוח משחקים במסגרת הליגה האירופית והירוקים צפויים לערוך את מפגשי הבית באיצטדיון רמת גן. במידה שאחת התל אביביות תעוף מהמפעל, עשויה האלופה לארח את משחקיה בבלומפילד.

בחדר ההלבשה שררה אווירה קשה במיוחד אחרי ההפסד 4:1 בפנדלים לגנק, שחרץ את גורלה של חיפה במפעל הבכיר של אירופה. חלק מהשחקנים מיררו בבכי, ביניהם עידן ורד וטאלב טוואטחה, ובקבוצה אמרו: "אנחנו פראיירים, היינו צריכים לנצח את המשחק ברמת גן. ייקח זמן להתרומם מהמכה הזאת, אבל צריך להמשיך הלאה".

"היינו צריכים לגמור את המשחק הזה לפני הפנדלים", אמר נשיא המועדון יעקב שחר, שלפני שנפרד בדרך לחופשה פרטית ניסה לעודד את השחקנים: "לא נורא, הייתם בסדר גמור. יש לנו עוד עונה ארוכה בליגה ובאירופה".

בקבוצה זעמו על השופט האנגלי האוורד ווב, בעיקר בטענה לעבירה לפני השער השני של הבלגים וטענו כי טעה בהרחקתו של איציק כהן במהלך ההארכה. כמו כן, נשמעה ביקורת על כך שאייל גולסה הפצוע ניגש לבעוט בדו-קרב מהנקודה הלבנה. "הוא סבל מכיווץ ולא ממתיחה ולכן לא הייתה בעיה לתת לו לבעוט", הבהיר המאמן אלישע לוי. כעת מעריכים בחיפה שהקשר, שכבש את שער השוויון הזמני, עלול להיעדר מספר שבועות ואבחנה סופית תתקבל רק לאחר שיעבור בדיקות.