$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בלבול: ננצח בשבת ואז יגידו שניקח אליפות

מאמן מכבי פ"ת לשחקניו: "כל העולם נגדנו עכשיו אז זה הזמן שלכם להוכיח. לא הייתם נחושים מול הפועל ת"א"

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  24.08.11 - 11:28

מן הידועות היא שבכדורגל הישראלי לא צריך יותר מדי כדי להתחיל שמועות על עתידו של מאמן כזה או אחר. למרות שמדובר במחזור הראשון בלבד, ה-4:1 של מכבי פתח תקוה להפועל תל אביב הצית שורה של שמועות לגבי המשך דרכו של מרקו בלבול.

 

בלבול ערך אסיפה ארוכה לשחקניו אליה נכנס עם בגדים אזרחיים, מה שגרם לחלק מהם לחשוב שהוא מודיע על עזביתו. הסיבה האמיתית הייתה שהמאמן לא הספיק להתלבש.

"לא אשנה את הדרך שלי", פתח בלבול את דבריו, "הייתי לוקח על עצמי אחריות ואשמה אם לא הייתי אומר לכם לשחק קרוב לטוטו, לצמצם מרחקים ולהיות קרובים אחד לשני. או שאם נספוג שער לא לאבד את הראש, אבל אמרתי ומכל הדברים האלה ספגנו גולים".

"היה חוסר ריכוז", אמר המאמן לשחקנים. "אף אחד מכם לא היה טוב - לא הזרים שצריכים לתת אקסטרה ולא הוותיקים. לא הגעתם נחושים". לקראת המשחק מול הפועל חיפה אמר המאמן: "כל העולם נגדכם אז עכשיו הזמן שלכם להראות אופי ובגרות. אם תתנו משחק גדול תהיו מועמדים לאליפות. ככה זה בכדורגל, הכל נזיל. על משחק אחד לא יורדים ליגה ועל משחק טוב לא הופכים לפייבוריטים לאליפות, זה הזמן שלכם להוכיח".

נשיא המועדון עמוס לוזון לא הגיע לאימון וההערכה היא שרק מחר יגיע לאסיפה כדי לומר לשחקנים מה הוא חושב על ההפסד להפועל ת"א. כפי שפורסם כאן באתר, הפסד להפועל חיפה ושוב יכולת חלשה עשויה להביא לסיום דרכו של המאמן, למרות שחלק גדול מהשחקנים מצדדים במאמן.