$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ייני: לא מעניין אותנו מה אנשים חושבים עלינו

הכלבויניק של מוטי איוניר ("חלוץ עוד לא שיחקתי") לא רגוע למרות ה-0:3 על פנאתינאייקוס בארץ ומוכן לגומלין ("נותנים הרבה כבוד"). עד כמה הוא מוכן? תראו מה קורה שהמאמן מנסה להתקיל אותו עם כדור לנגיחה באמצע הראיון

שירלי בר דיין שליחת ערוץ הספורט לאתונה  24.08.11 - 12:45

מכבי תל אביב צריכה להימנע מפאשלה בסדר גודל משמעותי מאוד והיא תהיה בשלב הבתים של הליגה האירופית - זה עד כדי כך פשוט. הצהובים השוהים ביוון לקראת משחק הגומלין מול פנאתינאייקוס (0:3) יודעים שאת ההצגה מבלומפילד יהיה קשה לשחזר אבל משחק סולידי אמור לסלול את דרכם למפעל בו תיטול חלק מכבי חיפה ואולי גם היריבה העירונית.

"אנחנו לא חושבים על היסטוריה ודברים כאלה כרגע", אמר שרן ייני באימון הקבוצה, "אנחנו מאוד מרוכזים במשחק ובמה שיהיה עכשיו. על כל הדברים שמעבר יהיה אפשר לדבר אחר כך.  אנחנו לא חושבים על התוצאה במשחק הראשון אלא נותנים להם הרבה כבוד".

"פנאתינאייקוס זה מועדון עם מסורת. הם מגיעים לליגת האלופות בדרך כלל. כל קבוצה שמפסידה משהו אצלה קורה ואין ספק שהם יבואו להוכיח משהו בגומלין אבל התפקיד שלנו זה להסתכל על עצמנו ולעשות את העבודה כמו שצריך על הדשא. אנשים אוהבים לראות שלא טוב במכבי אבל זה לא העניין שלנו".

הכלבויניק של מוטי איוניר הרחיב על התפקידים הרבים שהוא ממלא במגרש: "חלוץ עדיין לא שיחקתי. זו הרגשה טובה שסומכים עליי לשחק בכל עמדה שצריך. זה טוב כי אני רוצה לשחק ולעזור למועדון".

"קולאוטי מקצוען, אין אצלו פרצופים"
למרות שרוברטו קולאוטי, שהיה מעורב ב-3 השערים במשחק הראשון, נמצא בכושר טוב בקבוצה נוטים להמשיך לשלבו רק במחצית השניה מתוך מחשבה שאם הקבוצה תצליח לא לספוג הארגנטינאי יוכל לעלות כמחליף ולספק ערך מוסף. בקבוצה היה כבר היום מי שהשווה אותו לאלי דריקס, שהיה עולה מהספסל וכובש. "רוברטו כל כך מקצוען, והוא לא עושה פרצופים. יפה לראות את הגישה שלו", אמרו במועדון.

מונאס דאבור ומוסא קונאטה אמורים לפתוח לצידו של עטר בחוד, בעוד שדור מיכה צפוי להמשיך ולקבל את המקום ב-11. האריס מדוניאנין, שלא פתח במשחק האחרון, אמר אחרי האימון: "לא משנה אם ייגמר 9:10, העיקר שנעבור".

מוטי איוניר עצמו ניסה לשמור על עמימות בנוגע להרכב ואמר: "אני רוצה שכל אחד יחשוב שהוא הולך לפתוח". גם מיץ' גולדהאר, שיפתח את הכיס לטובת חיזוק במידה שמכבי תעפיל לשלב הבתים, הגיע לאימון. בסביבתו אמרו: "יש תחושה שהאווירה בקבוצה נכונה, שהשחקנים מכבדים את היריב ומרגישים מאוחדים. מיץ' יהיה מרוצה רק לאחר הופעה של 90 דקות של עבודה קשה וממושמעת".