$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חיפה עפה? בית"ר תבקש שוב את תורג'מן

בירושלים מחפשים חיזוק, החלוץ חתום על חוזה חייל. על דחיית המשחק אמרו בבירה: "הבטחון חשוב יותר מהכל"

זיו אברג'יל  24.08.11 - 11:01
תורג'מן, בדרך לבירה?
תורג'מן, בדרך לבירה?

בבית"ר ירושלים המתינו בסבלנות כדי לראות מה קורה עם מכבי חיפה ולאחר הדחת הירוקים מליגת האלופות קיבלו אפשרות נוספת. אחרי שהיו"ר איציק קורנפיין כבר ביקש בעבר להעביר לירושלים אלון תורג'מן, כרגע מתכוונים במועדון לפנות שוב בניסיון לצרף את החלוץ הצעיר.

אמנם בית"ר גילתה קשיים תקציבים בניסיונה להעביר את חוזיהם של לירן דיאמנט ואופיר עמרם ברשות לבקרה תקציבית, אבל במקרה של תורג'מן לא צפויים הירושלמים להיתקל בבעיות מאחר שהשחקן חתום על חוזה חייל שעלותו נמוכה. במקרה שלא יתאפשר מעברו, העדיפות הבאה של הירושלמים היא שלומי אזולאי.

מוקדם יותר נדחה שוב משחקה של בית"ר מול הפועל באר שבע עקב החשש לנפילת רקטות בעיר. מפיקוד העורף הגיעה הנחיה להימנע מהתקהלויות ולהישאר בקרבת מרחב מוגן בישובים שבטווח הטילים, והמפגש ייערך במועד אחר. בתור תחליף תערוך בית"ר משחק אימון מול אשדוד במגרש האימונים הסמוך לאיצטדיון רמת גן.

"אנחנו מקבלים בהבנה את ההחלטה לדחות בשנית את המשחק", אמר בתגובה דובר בית"ר אסף שקד. "בטחונם של האוהדים והשחקנים חשוב יותר מקיומו של כל משחק כדורגל. אנחנו מחזקים את תושבי הדרום בכלל ואת הפועל ב"ש בפרט במציאות הלא שגרתית בה הם נמצאים".