$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

יניב קטן: אחד הלילות הקשים, האשמה עלינו

הירוקים מחוץ לצ'מפיונס אחרי הפסד בפנדלים, הקפטן הוסיף: "האכזבה ענקית, יש תחושת פספוס". דוידוביץ': "יכולנו לשבור אותם ולא עשינו זאת"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  24.08.11 - 00:35

המסלול לשם היה יחסית קל, המפגש בארץ אמור היה להסתיים בהפרש של לפחות שני שערים ואם מסכמים את היכולת בשני המשחקים, אז הנציגה הישראלית נראתה טוב יותר אבל בסופו של דבר, מכבי חיפה מחוץ לליגת האלופות. בקיצור, אכזבה גדולה. הירוקים לא ישחקו בשלב הבתים אחרי שהפסידו 4:1 בסיום דו קרב פנדלים בפלייאוף של המפעל.

בתום הזמן החוקי, גנק ניצחה 1:2 כלומר השיגה תוצאה דומה לניצחון של הירוקים באצטדיון רמת גן ושלחה את המשחק להארכה ולבעיטות מהנקודה הלבנה. שם הדברים פשוט לא עבדו כשדבאלישווילי וגולסה החמיצו את שתי הבעיטות הראשונות ואילו הבלגים דייקו.

לפני כן ילה פוסן כבש את הראשון עבור גנק בדקה ה-37 ואייל גולסה השווה ל-1:1 אחרי 2 דקות והקפיץ את הספסל הירוק. תומאס בופל הרעיד את היציעים באצטדיון בדקה ה-41 ומחק את היתרון שהשיגה חיפה באצטדיון רמת גן.

"האשמה היא רק עלינו, כי אנחנו קבוצה יותר טובה ויכולנו להכריע את זה בר"ג", אמר יניב קטן, "הגענו לפה ולא שיחקנו הכי טוב. זאת קבוצה שאנחנו צריכים לעבור. יש לנו דברים שצריך לשפר. האכזבה ענקית אבל אין מה לעשות, זה ספורט. בכדורגל קשה להסביר כל הזמן ולומר למה דברים לא הלכו. ניסינו לשחק את המשחק שלנו אבל יש ימים שזה הולך פחות. אני חושב שזה פספוס, אבל אנחנו מועדון טוב וחזק. הפנים לליגה האירופית ואני בטוח שנעשה שם דברים יפים".

"זה הולך להיות אחד הלילות הקשים בקריירה שלי, והיו לי כבר לילות קשים", הוסיף הקפטן באכזבה גדולה.

ניר דוידוביץ' אמר בסיום המשחק: "היתה לנו אפשרות להבקיע עוד שער ואני חושב שזה היה גומר את המשחק, בטח באיזור הדקה ה-80. יכולנו לשבור אותם ולא עשינו את זה. הם קיבלו דחיפה ואנרגיות מהקהל, וברמות האלה זה נגמר לכאן או לכאן. אין מה לעשות. התכוננו בסך הכל טוב למשחק, ידענו מה הדברים הטובים שלהם וניסינו לעשות את המקסימום. השחקנים נתנו מעל ומעבר וזה לא הספיק. חבל".

"זה קשה מאוד", אמר עידן ורד, "בשורה התחתונה לא הצלחנו לעמוד במשימה. האכזבה גדולה, אנחנו אשמים. כל האחריות עלינו, לא מחפש אשמים ולא שופטים. אנחנו האשמים הבלעדיים במצב הזה. לא יודע מה השתבש אבל זה המצב. נצטרך להתקדם קדימה, אין ברירה".