$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עימות בין אלישע לקטן לפני דו-קרב הפנדלים

חילופי דברים בין קפטן מכבי חיפה למאמן, שבחר בדבאלישווילי. תמיר כהן אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות: "אם אני הצלחתי לקום אחרי מה שעבר עליי, גם כאן יכולים". אווירה קשה בחדר ההלבשה: ורד, טוואטחה ואחרים מיררו בבכי

תומר לוי, שליח אתר ערוץ הספורט לגנק  24.08.11 - 09:04
אווירה קשה במיוחד שררה בחדר ההלבשה של מכבי חיפה אחרי ההפסד 4:1 בפנדלים לגנק, שחרץ את גורלם של הירוקים בליגת האלופות ושלח אותם להמשך העונה בליגה האירופית. חלק מהשחקנים מיררו בבכי, ביניהם עידן ורד וטאלב טוואטחה, ובקבוצה אמרו: "אנחנו פראיירים, היינו צריכים לנצח את המשחק ברמת גן. ייקח זמן להתרומם מהמכה הזאת, אבל צריך להמשיך הלאה".

רגע לאחר סיום ההארכה ולפני תחילתו של דו-קרב הפנדלים התפתח עימות מילולי בין אלישע לוי ליניב קטן. הקפטן דרש לבעוט את הפנדל הראשון, אך המאמן התעקש להמשיך ולתת אמון לוולדימיר דבאלישווילי, שנחשב מבחינתו לבועט הבכיר בסגל.

על פי אחת הגרסאות אמר השחקן ללוי: "אם אני לא בועט ראשון, אני לא בועט בכלל". המאמן הגיב: "אם אתה לא רוצה לבעוט, אל תבעט". בקבוצה ציינו כי בחדר ההלבשה אחרי ההדחה דיברו השניים על חילופי הדברים ביניהם בצורה מתוחה.

"איך מצליחים להתרומם אחרי מכה כזאת? אם אני הצלחתי להתרומם ממה שאני עברתי, חיפה יכולה להתרומם מליגת האלופות הזאת", ניסה להרגיע תמיר כהן, ששכל לאחרונה את אביו, אבי. "בטוח שהרבה אנשים התאכזבו, אבל זה הכדורגל, נלמד מזה ונמשיך הלאה".

"בשבת יש ליגה והליגה האירופית בהמשך. זה לא חוסר מזל", המשיך הקשר, שהצטרך רק לאחרונה לשורות הירוקים. "יש הרבה דברים לא מוצדקים בחיים, לא רק האדום של איציק כהן. האדום לא מסמן את אי-ההעפלה, יש דברים שקדמו לזה. זה לא נורא, זה המשחק ובגלל זה הוא כל כך כיפי ויפה".