שתף קטע נבחר

עוד הדחה: פאר הפסידה ב-1/8 גמר דאלאס

בטורניר האחרון לפני ה-US Open, שחר שוב לא הצליחה לחבר שני נצחונות ברצף והפעם הודחה 6:2, 6:4 בידי השבדית המדורגת 64 בעולם, יוהאנה לארסון. דודי סלע הפסיד בווייק פורסט ניו הייבן: ווזניאקי חזרה לנצח, יאנקוביץ' הודחה

שחר של חוסר יציבות. יממה אחרי שניצחה בקלילות את הבלארוסית יאקימובה, שחר פאר הודחה לפנות בוקר (ד') ברבע גמר טורניר דאלאס (פרסים בסך 220 אלף דולר), לאחר הפסד ליוהאנה לארסון.

 

 

הישראלית המדורגת 24 בעולם ציפתה להגיע לרבע גמר רביעי העונה (אחרי דובאי, אינדיאן וולס ו-וושינגטון) ולצבור ביטחון לקראת ה-US Open בשבוע הבא, אבל שוב רשמה הפסד מפתיע על הנייר, הפעם 6:2, 6:4 מול השבדית המדורגת 64.

 

זה לא זה. שחר פאר (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
זה לא זה. שחר פאר(צילום: רויטרס)
 

 

הפתיחה של פאר היתה נוראית ולארסון, שברחה ל-0:4, שייטה ל-2:6 קליל במערכה הראשונה. השנייה כבר היתה צמודה יותר ואחרי שמירות הדדיות בדרך ל-2:2, החל רצף שבירות. במשך חמישה גיימים שתי השחקניות שברו אחת לשנייה את הסרב עד שביתרון 4:5, לארסון שמרה על הגשתה וסגרה עניין עם 4:6 אחרי 86 דקות של משחק.

 

בפעם המי יודע כמה, פאר פספסה הזדמנות להגיע רחוק בטורניר בו ההגרלה שלה נפתחה בעקבות הדחות או פרישות של שחקניות בכירות ולמעשה רק פעמיים בשמונת הטורנירים האחרונים שלה היא הצליחה לחבר שני נצחונות ברצף.

 

פרט לפאר, גם ג'וליה גורגס וג'יסלה דולקו נפרדו הלילה מהטורניר. הגרמנייה נכנעה 2:6, 7:5, 7:6 (2) לבריטית אלנה בלטאצ'ה, הארגנטינית הפסידה 6:4, 6:3 לרומנייה אירינה בגו.

 

גם זה לא זה. דודי סלע (צילום: GettyImages Image Bank) (צילום: GettyImages Image Bank)
גם זה לא זה. דודי סלע(צילום: GettyImages Image Bank)

 

גם דודי סלע לא הצליח לחבר שני נצחונות ברצף, במקרה שלו בטורניר ווייק פורסט. הישראלי המדורג 94 בעולם, שניצח בסיבוב הראשון את האיטלקי פיליפו וולנדרי (84), נכנע הלילה 7:6 (3), 6:2 לאמריקני הענק, ג'ון איזנר (28). אחרי מערכה ראשונה ללא שבירות, בה נכנע בשובר שוויון, בשנייה סלע כבר לא הצליח לתת פייט לאמריקני הענק (2.08 מ') עם ההגשות האימתניות.

 

ניו הייבן: ווזניאקי חזרה לנצח, יאנקוביץ' הודחה

בטורניר המקביל בניו הייבן, המדורגת 1 בעולם, קרוליין ווזניאקי, חזרה לחייך סוף סוף. אחרי שני הפסדים רצופים במשחקה הראשון (בטורונטו וסינסינטי), הדנית

 ניצחה הלילה 3:6, 0:6 את הסלובנית פולונה הרצוג ותפגוש כעת את האמריקנית הצעירה, כריסטינה מקהייל, מי שהדיחה אותה בסינסי והלילה ניצחה את הספרדייה קרלה סוארס-נבארו (2:6, 2:6).

 

הסרבית ילנה יאנקוביץ', שהפסידה למריה שראפובה בגמר ביום א' בסינסינטי, הפסידה כבר במשחקה הראשון בניו הייבן, 6:4, 2:6, 6:4 לרוסייה אלנה וסנינה. גם הפולנייה אגניישקה רדוואנסקה סיימה את דרכה לאחר 6:4, 5:7, 6:3 לצ'כית פטרה צ'טקובסקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים