$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אלישע לוי: מאוכזבים, אבל הפסדנו כבר בר"ג

מאמן מכבי חיפה אחרי ההדחה מליגת האלופות: "לא צריך להסיק מסקנות, לא הכל מת אחרי משחק. גם הליגה האירופית זה טוב"

תומר לוי, שליח אתר ערוץ הספורט לגנק  24.08.11 - 00:41

מכבי חיפה נראתה לא פחות טובה במפגש הכפול מול אלופת בלגיה. מכבי חיפה ניסתה לנצח. מכבי חיפה הייתה לא פחות ראויה. כנראה שהכדורגל קצת יותר מורכב מזה. הירוקים הגיעו עם יתרון 1:2 לגומלין מול גנק, הפסידו 2:1 ובדו קרב מהנקודה הלבנה נכנעו ללחץ ופספסו הזדמנות אדירה להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות. עכשיו מחכה להם הליגה האירופית, אבל ייקח זמן עד שהאכזבה תשקע.

"אנחנו מאוכזבים, הפסדנו את המשחק כבר ברמת גן כשלא הבקענו יותר ומרגע שלא היה לנו יתרון של יותר משער אחד", סיכם המאמן אלישע לוי.

"הלכנו על הניצחון", הדגיש המאמן. "אני חושב שהחלק הראשון של המחצית הראשונה לא היה טוב מבחינתנו. לא היינו שקטים ולא שיחקנו רגיל. בחצי השני כן שיקחנו כדורגל טוב ועשינו גול יפה. רוב הזמן זה היה בשליטה שלנו".

"הם הבקיעו הרבה מאוד בעזרת השופט, היו פאולים ברורים - פעם אחת על בוקולי ופעם אחת על איציק כהן", טען לוי, וחזר לאכזבה. "זה היה שלנו עד הרגע האחרון. חבל שבפנדלים לא היינו קרי רוח לנצח את המשחק הזה".

"השחקנים רצו ועשו הכל, הם היו ממושמעים ומחויבים", הבהיר המאמן. "החוכמה היא לשים גול ברשת ולא עשינו את זה. לא צריך להסיק מסקנות, לא הכל מת אחרי משחק אחד. השחקנים עשו כל מה שצריך ולא הצליח וזה כדורגל. בוודאי שהאלופות זה המפעל הכי יוקרתי, אבל גם הליגה האירופית זה טוב. יש שם קבוצות טובות. עם כל הכאב והצער, צריך להניח את זה בצד".