שתף קטע נבחר

גולסה: "אנחנו מחוברים, בטוח שלא נאכזב"

קשר מכבי חיפה הביע אופטימיות לפני הטיסה למשחק הגומלין נגד גנק בפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות: "נבוא בכל הכח, ראיתם שאפשר לעשות את זה"

לעלות בפעם השלישית בהיסטוריה לליגת האלופות. זו המשימה העומדת בפני שחקני מכבי חיפה, אשר הגיעו אחר הצהריים (א') לנתב"ג, בדרכם למשחק הגומלין מול גנק בשלב הפלייאוף במוקדמות.

 

 

כזכור, ניצחה מכבי חיפה 1:2 במשחק הראשון, אשר התקיים באיצטדיון רמת גן ביום רביעי האחרון ובו כבש אליניב ברדה את השער לזכות אלופת בלגיה.

 

קשר מכבי חיפה, אייל גולסה, הביע ביטחון ביכולת שלו ושל חבריו: "נבוא בכל הכח למשחק הזה. אני עוד לא יודע איך נשחק ובאיזה מערך, אבל זה לא משנה, אני

מרגיש טוב. אלישע נתן לכמה שחקנים לנוח בשבת ויש לנו סגל רחב שעשה את העבודה כמו שצריך".

 

על גנק אמר גולסה: "אני בטוח שיהיה משחק אחר לחלוטין. יש שחקנים מרכזיים שלהם שיחזרו, אבל אנחנו לא מסתכלים עליהם, נבוא לתת מעצמנו ולעבור את זה. אנחנו יודעים שאפשר לעשות את זה וגם אתם ראיתם. ברור שלא נאכזב, אין ספק. בכל משחק אנחנו מרגישים שאנחנו מתחברים טוב יותר ואין ספק שיהיה לנו יותר אוויר".

 

על הרביעייה שכבש וויאם עמאשה בניצחון 1:4 על מכבי נתניה: "עמאשה לא הפתיע אותי. ידעתי שהוא שחקן גדול. כיף לשחק איתו והוא עוד יתרום לנו יותר".   

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אייל גולסה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים