שתף קטע נבחר

קני דלגליש: "סנדרלנד היתה ראויה לנקודה"

מנג'ר ליברפול התאכזב בסיום ה-1:1 במחזור הפתיחה בליגה האנגלית, אבל הודה: "התוצאה צודקת". ארסן ונגר על הרחקת ג'רביניו ב-0:0 של ארסנל עם ניוקאסל: "הוא טוען שלא צלל ברחבה ואני מאמין לו". ג'דסון על הכוונת של התותחנים

"אני לא רוצה לראות שחקנים מורחקים, אבל ב-9.5 מקרים מתוך עשרה קיירון ריצ'ארדסון היה מורחק, אין מצב יותר ברור מזה לכיבוש שער". כך הגיב באכזבה מנג'ר ליברפול, קני דלגליש, לאחר שקבוצתו סיימה בתיקו 1:1 עם סנדרלנד במחזור הפתיחה בפרמייר ליג.

 

 

האדומים הוליכו 0:1 משער נגיחה של לואיס סוארס. אבל, קודם לכן החמיץ האורוגוואי בעיטת 11 מטרים לאחר שהוכשל על ידי ריצ'ארדסון בעת שהגיע למצב של אחד על אחד מול השוער. השבדי סבסטיאן לארסון כבש שער שיוויון בעיטה מרהיבה מהאוויר בדקה ה-57.


ג'רביניו עם סטיבן טיילור (רויטרס) 

 

על המשחק עצמו אמר דלגליש: "אני חושב שהיינו חסרי מזל שאנדי קארול לא כבש את השער השני, אבל סנדרלנד ראויה לנקודה בזכות הלחימה שהציגה. התוצאה צודקת. לא ציפינו לשתף את חוזה אנריקה, כי פאביו אאורליו שיחק בשבוע

שעבר, אבל הוא נפצע ולא נשארה לנו ברירה".

 

מנג'ר סנדרלנד, סטיב ברוס: "לדעתי השופט החליט נכון, השוער עמד לעצור את הכדור וסוארס היה בדרכו להתרחק מהשער, אם כי ביום אחר יכול להיות שהשופט היה מוציא כרטיס אדום".


"מדאיג ששחקנים עוזבים אותנו", ארסן ונגר (גטי אימג'ס) 

 

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, התאכזב מהתיקו 0:0 עם ניוקאסל והתייחס לעזיבתו של ססק פברגאס לברצלונה: "זה מדאיג כששחקנים עוזבים. אתה לוקח שחקנים

לפרמייר ליג כשהם בני 16, 17 או 18 על מנת שיחזירו לך כאשר הם יכולים לעשות את זה וראויים לשחק בפרמייר ליג".

 

ונגר התייחס להרחקה של ג'רביניו: "אני חושב שראיתי יותר מהשופט והיו צריכים להישלף כרטיסים נוספים. השחקן (ג'ואי בארטון) לא ספג מכה כל כך חזקה בשביל לשכב על הארץ שתי דקות". לשאלה אם ג'רביניו צלל במהלך שקדם למהומה השיב הצרפתי: "הוא טוען שהוכשל ואני מאמין לו. אני לא יודע אם הגיע לנו פנדל, כי לא הייתי קרוב מספיק".

 

ארסנל מעוניינת לצרף לשורותיה את קשר שחטאר דונייצק, ג'דסון. מאמן הקבוצה האוקראינית, מירצ'ה לוצ'סקו, אישר שהברזילאי מועמד לעבור לליגה האנגלית: "הם מעוניינים בו ועכשיו זה תלוי בו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קני דלגליש
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים