שתף קטע נבחר

ניר נחום: "בליגה מכבי נתניה תיראה יותר טוב"

למרות ההפסד השני ברציפות, הקשר וקבוצתו לא לקחו קשה מדי את ההדחה מגביע הטוטו. ראובן עטר עדיין מחפש מגן שמאלי

מכבי נתניה אמנם הודחה בשבת מגביע הטוטו, לאחר ההפסד הדרמטי 2:3 למכבי פ"ת, אך במועדון לא לקחו בצורה יותר מידי קשה את ההדחה והם מכוונים בעיקר למשחקי הליגה. הדבר הבולט בשבת, עליו הצוות המקצועי בראשות המאמן ראובן עטר מתכוון לעבוד השבוע הוא הנאיביות של שחקני ההגנה, שאפשרו לפ"ת להבקיע בקלות.

 

 

עטר ימשיך בתקופה הקרובה לחפש מגן שמאלי טבעי שיצטרף לקבוצה. "אנחנו חייבים להביא מגן שמאלי", סיפר המאמן והסביר את הסיבות לכך: "כבר הסטנו בעבר את עמרי בן הרוש לעמדת המגן השמאלי, אבל מה יהיה אם יחסר מישהו? המטרה שתהיה תחרות על עמדת המגן השמאלי וגם על עמדת הבלם".

 

המאמן התייחס גם לעובדה שאחד הכוכבים שלו, חן עזרא, שהיה מועמד לעזוב למכבי חיפה, נשאר בסופו של דבר בעיר היהלומים: "לא היה לי ספק שחן עזרא יישאר. היו שיחות עם חיפה, אבל הדיבור היה בעיקר על אופציה לעונה הבאה. מבחינתי הייתי רגוע כי ידעתי שלפחות השנה הוא יישאר איתנו".

 

הקשר ניר נחום התייחס גם הוא להפסד של הקבוצה ואמר: "שיחקנו טוב ופשוט עקצו אותנו שלוש פעמים. יש חלודה והיא תרד ממשחק למשחק. ניראה בליגה הרבה יותר טוב, אבל נרצה לתקן כבר ביום שלישי בגביע הטוטו נגד הפועל פ"ת. את הגולים שלנו אנחנו נותנים, ננסה לא לספוג בגלל חוסר ריכוז. ברמה האישית, אני מקווה להציג עונה טובה יותר מהעונה שעברה".

 

אקס הצהובים, טל מעבי, שספג אתמול מהקהל המקומי שריקות בוז צורמות וקללות בכל נגיעה שלו בכדור, הגיב לנושא: "הקהל האמיתי באמת מעריך אותי, אבל יש קומץ שאף פעם לא העריך אותי ואני לא יודע למה. היו לי ארבע שנים נהדרות בנתניה, אבל עכשיו אני בפ"ת ולא צריך להתייחס לזה. הקהל לא הוציא אותי מפוקוס".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים