שתף קטע נבחר

שחקן חיפה: "חשוב לנצח את סכנין לפני גנק"

לפני המפגש מול אלופת בלגיה, הירוקים יעלו הערב (20:30) לחזרה גנרלית בגביע הטוטו: "ניצחון ייתן בטחון לקראת יום רביעי". תמיר כהן לא ייכלל בסגל

חזרה גנרלית. ארבעה ימים לפני המפגש הגורלי מול גנק במוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה תפגוש הערב (20:30, שידור ישיר ב-5+ לייב) את בני סכנין, במשחק הנעילה שלהן בבית 1 של גביע הטוטו.

 

 

הירוקים, שמדורגים אחרונים בבית, חייבים ניצחון כדי לשמור על סיכוי לעלות לשלב הבא, אבל הראש שלהם בצ'מפיונס ובקבוצה מתייחסים למפגש מול סכנין כמבחן האחרון לפני הדבר האמיתי.


לפני גנק, חיפה רוצה לעבור בשלום את בני סכנין (צילום: אתר מכבי חיפה)

 

למרות הסגל החסר איתו יעלה הערב אלישע לוי במטרה להעניק מנוחה לשחקנים הבכירים של קבוצתו, יחסי הכוחות ברורים ובקבוצה יודעים שרק ניצחון בא בחשבון.

 

אחד השחקנים אמר לקראת המשחק: "עם כל הכבוד למשחק מול גנק, המטרה היא לעבור את המשחק מול סכנין עם ניצחון כדי שנגיע למפגש מול גנק ביום רביעי עם בטחון. אנחנו לא רוצים למעוד ולערער את הביטחון והתחושה בקבוצה".

 

תמיר כהן, שלא ייכלל בסגל הערב, צפוי להיעדר גם מהמשחק הראשון מול אלופת בלגיה ביום ד', כאשר המטרה של אלישע לוי היא לתת לקשר להיכנס לכושר בשבועיים הקרובים, בתקווה שיפחית מעט ממשקלו.

 

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ;, אייל משומר, סארי פלאח, איציק כהן, טאלב טוואטחה; יאיא סיידו, עידן ורד, גוסטבו בוקולי, מוחמד גאדיר; חן עזריאל, וויהאם עמאשה.

 

בני סכנין: מחמוד קנדיל; עודד אלקיים, עלאא אבו סאלח, פייר אמבמבה, באסם גנאים; ג'ואל דמאו, עידן ויצמן, חאלד חלאיילה, מוחמד גנאים; אוהד קדוסי, קוסטדין אזארוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחקני מכבי חיפה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים