שתף קטע נבחר

בשל המהומות בלונדון: טוטנהאם-אברטון נדחה

הנהלת הפרמייר-ליג והמשטרה המקומית החליטו בצוותא על ביטול המשחק שתוכנן לשבת: "האזור כולו היה זירת פשע בימים האחרונים". קשר אברטון, קייהיל: "בטחון האנשים חשוב מכדורגל". תשעת המשחקים הנוספים צפויים להיערך כסדרם

המשחק בין טוטנהאם לאברטון, שהיה אמור להיערך בשבת הקרובה במסגרת מחזור פתיחת העונה של הפרמייר-ליג, נדחה למועד לא ידוע בשל המהומות בלונדון.

 

 

מנכ"ל הפרמייר-ליג, ריצ'ארד סקודאמור, הבהיר כי ההחלטה התקבלה לאחר התייעצות עם המשטרה, זאת בעקבות הנזק הרב שנגרם בשכונת טוטנהאם ובסמוך לאצטדיון ווייט הארט ליין, המשמש כמגרשה הביתי של הקבוצה מצפון לונדון.


"המשטרה לא יכולה להבטיח שהסדר יישמר", טוען מנכ"ל הליגה  (AFP)

 

"המצב הנוכחי הוא שהמשחק נדחה, אך המשטרה עושה עבודה נהדרת ואנחנו תומכים בה. האזור כולו היה זירת פשע בימים האחרונים והמשטרה לא יכולה להבטיח לטוטנהאם שהסדר יישמר", אמר סקודאמור.

 

באשר לתשעת המשחקים הנוספים של המחזור הראשון, הוסיף: "כרגע המצב נראה חיובי, אך הוא נתון להתפתחויות. אני מאמין שעד השעה 18:00 נקבל תמונה ברורה יותר. חבל שמשחקה של טוטנהאם לא יתקיים, אבל המשטרה רוצה שהמשחקים יתנהלו כסדרם בדיוק כמו שאנחנו רוצים".


מאמן טוטנהאם, הארי רדנאפ. ייאלץ להמתין למשחק הפתיחה (רויטרס)

 

קשרה של אברטון, טים קייהיל, התייחס להחלטה דרך חשבון הטוויטר שלו וכתב: "ההחלטה מתקבלת על הדעת בעקבות האירועים המעציבים. לא משנה כמה אנחנו אוהבים כדורגל, בטחונם של האנשים חשוב יותר".

 

סטיב ברוס, מאמנה של סנדרלנד, לה מצפה מפגש עם ליברפול, הביע תקווה שמשחקים נוספים לא יבוטלו: "אנחנו המומים ומזועזעים מכל מה שראינו, ואני חושב שאני מדבר בשם כל המדינה. אני מקווה שהפרמייר-ליג תתחיל בזמן, כיוון שזו תהיה טעות לתת לאידיוטים ולבריונים שאחראים למהומות, להרוס את הכל". 

 

כזכור, המהומות פרצו בשבת בטוטנהאם, לאחר שג'ים דאגן, תושב מקומי בן 29, נורה למוות ע"י המשטרה. במסגרת הכאוס שהשתלט על העיר, שבא לידי ביטוי בהשתחתת רכוש ומעשי ביזה, נגרם בין היתר נזק רב גם למשרד הכרטיסים של מועדון הכדורגל המקומי, בווייט הארט ליין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים