שתף קטע נבחר

טניס: נאדאל הודח ממונטריאול, ווזניאקי מטורונטו

הספרדי הוליך 1:6 ו-3:5 על איבן דודיג (41 בעולם), אך נכנע ל-19 אייסים של הקרואטי ונוצח. נשים: המדורגת 1 בעולם נוצחה 6:4 ו-7:5 ע"י רוברטה וינצ'י האיטלקיה

גם הוא אנושי. אחרי ההפסד בגמר ווימבלדון ואיבוד המקום בפסגת הדירוג העולמי לנובאק ג'וקוביץ', נחל לפנות בוקר (ה') רפאל נאדאל אכזבה נוספת, כשנוצח במפתיע 1:6, 7:6, 7:6 ע"י איבן דודיג הקרואטי, והודח כבר בסיבוב השני של טורניר מונטריאול.

 

 

הספרדי, שחזר לפעילות אחרי הפסקה בת חמישה שבועות, טייל ל-1:6 קליל במערכה הראשונה ונראה בדרכו לניצחון, כשעלה ל-1:3 ול-3:5 בסט הבא.


איבן דודיג' חוגג: "נלחמתי על כל נקודה" (AFP)

 

לדודיג (41 בעולם) היו רעיונות משלו, ובעזרת 19 אייסים הוא עשה את הבלתי ייאמן, ניצח את המערכות השנייה והשלישית בשובר שיוויון, והדהים את 'המטאדור' בתום מותחן שנמשך שלוש שעות.

"זה היה הניצחון הגדול בחיי ונהניתי מכל רגע", אמר בסיום הקרואטי בן ה-26. "נלחמתי קשה עבור כל נקודה ובסיום הצלחתי להסתדר. אני מאושר", הוסיף.

 

נאדאל, שהפעם הראשונה בה הודח במשחקו הראשון בפתיחת טורניר כלשהו, היתה אי שם ברומא 2008, הודה בסיום: "דודיג שיחק היטב והיה מאוד אגרסיבי. בנוסף, הוא לא חש לחץ ברגעים המכריעים. אישית, אני לא מרגיש ששיחקתי רע, אבל גם לא טוב. בסוף המשחק, ייתכן שסבלתי מחוסר מזל".


רוברטה וינצ'י. הסתדרה עם הרוח (רויטרס)

 

קרואטי נוסף שחגג הלילה הוא מרין צ'יליץ', שגבר 3:6, 4:6 על חואן מרטין דל פוטרו הארגנטיני (16 בעולם),

בדרך למפגש עם ג'וקוביץ' בשמינית הגמר.

 

יממה לאחר שקים קלייסטרס (2 בעולם) סיימה את דרכה בטורניר המקביל לנשים בטורונטו, זאת לאחר שחשה כאבים בשרירי הבטן ופרשה ביתרון 3:6 ו-1:2 על ז'נג ז'י הסינית, הגיע תורה של המדורגת 1 בעולם, קרולין ווזניאקי, ללכת הביתה אחרי הפסד 6:4, 7:5 לרוברטה וינצ'י האיטלקיה.

 

הדנית, שזכתה אשתקד בטורניר, ביצעה שבע טעויות כפולות והתקשתה להסתדר עם תנאי הרוח הקשים במקום. "לא הצלחתי להיכנס לקצב, והתקשיתי להתמודד עם הרוח ועם האופן שבו היא שיחקה", אמרה בסיום. לווינצ'י (22 בעולם), היה זה ניצחון ראשון על שחקנית מהטופ 5.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נאדאל, הלילה
צילום: רויטרס
מומלצים