שתף קטע נבחר

מכבי חיפה: 5,000 כרטיסים נמכרו לקראת גנק

למרות טענות האוהדים בירוק על המחירים הגבוהים, בטוחים במועדון כי לפחות 30 אלף אוהדים יהיו במשחק הפלייאוף הראשון מול הקבוצה הבלגית באצטדיון רמת גן

למרות הטענות של אוהדי האלופה מכבי חיפה על מחירי הכרטיסים הגבוהים למשחק מול גנק בשבוע הבא, הקהל הירוק מצביע ברגליים ולאחר שמונה שעות של מכירה מכרה היום (ד') חיפה 5,000 כרטיסים שהוקצו בינתיים למנויי הקבוצה.

 

 

בחיפה מרוצים מאוד מהקצב לאחר יממה, ובקבוצה בטוחים שלפחות 30 אלף אוהדים יגיעו לעודד את השחקנים במשחק באצטדיון רמת גן.


אוהדי מכבי חיפה. במועדון מרוצים מקצב המכירה (צילום: אלי אלגרט)

 

בחיפה לא אהבו את טענות האוהדים על המחירים המופקעים של הכרטיסים ומסרו: "אצטדיון בלומפילד, שעומד בסטנדרטים, תפוס על ידי הקבוצות התל אביביות ולכן נאלצנו להחליט על מעבר לאצטדיון הלאומי ברמת גן. משמעות הדברים הן כי עלויות הפקת משחק בליגת האלופות עשויות להגיע ל-1.5 מיליון שקל, וזאת כדי להתאים האצטדיון לרמה הנדרשת על ידי אופ"א.

 

"בהשוואה לתקופה שבה שיחקנו נגד רד בול זלצבורג לפני שנתיים לעומת המצב כיום, היתה עליית מחירים משמעותית בהפקת משחק בסדר גודל שכזה, וכן עלייה בשכירות של אמצעי אבטחה נדרשים ועליית מחירים של כל התשתיות שהוקמו לצרכי המשחק הנוכחי".

 

בחיפה סיכמו: "כל אלה מסתכמים בסכומים גבוהים יותר מהפקת המשחק לפני שנתיים, ומכאן נכפה עלינו להעלות מחירים. שיהיה ברור, עליית המחירים שבוצעה איננה מכסה את עלויות המשחק. יצויין כי המועדון התחשב בבעלי המנויים שהשקיעו כסף בתחילת השנה והעניק להם הנחה ממחיר הכרטיס המקורי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוהדי מכבי חיפה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים