שתף קטע נבחר

יוני: הקוטג' הוזל אך מעדן גמדים התייקר

נתוני מדד נילסן מגלים כי מחיר קילו גבינת שמנת לבנה נפוליאון עלה ב-4.7%, ליטר חלב של יטבתה התייקר ב-2.5% ומעדן הילדים גמדים של שטראוס התייקר ב-7.7%

המחיר של הקוטג' והגבינה הלבנה שנמכרו במבצעים ברשתות השיווק אמנם ירדו בחודש האחרון, אבל המחיר של מוצרי חלב נישתיים יותר עלה - כך עולה מנתוני מדד נילסן. בנוסף, מחיר קילוגרם גבינת שמנת לבנה נפוליאון עלה בחמשת השבועות האחרונים ב-4.7%, מ-53.6 שקל בשבוע השלישי של יוני ל-56.1 שקל בשבוע הרביעי של יולי. מחיר של ליטר חלב יטבתה מועשר עלה ב-2.5% מ-7.5 שקלים ל-7.7 שקלים. 

 

מהנתונים עולה עוד כי מעדן הילדים גמדים של שטראוס התייקר אף הוא ב-7.7% ומחירו של ליטר גמדים עלה מ-24.1 שקל ל-25.9 שקל. לעומתו, ליטר מעדן שטוזים ירד באותה תקופה ב-4.1% ממחיר של 24.1 שקל לליטר ל-23.1 שקל. 

 

מוצרים נוספים שהתייקרו בין השבוע השלישי של יוני לשבוע רביעי של יולי הם: שמנת מתוקה של השף הלבן התייקרה ב-3.4%, גבינה צהובה עמק ארוזה התייקרה ב-0.7%, אקטימל התייקר ב-0.3%, שוקו יטבתה בבקבוק קרטון עלה ב-0.6%  וגבינה רכה לאפיה של השף הלבן התייקרה ב-2.5%. 

 

יחד עם זאת, מלמדים הנתונים כי המחירים בכלל ענף החלב, לא כולל קוטג', ירדו בתקופה המדוברת ב-2% וקטגוריית הקוטג' ירדה בכמעט 11%.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים