שתף קטע נבחר

גודס: ניצחנו קבוצה גדולה, אני מרוצה מהבחורים

מאמן הפועל י-ם הסתכל על חצי הכוס המלאה אחרי ה-73:76 על אוניקס קאזאן, שלא הספיק בשביל להעפיל לשלב הבתים ביורוקאפ: "החבר'ה שיחקו כמו גברים". מורן רוט: "כולם נתנו את הכי טוב שלהם". מאמן קאזאן, פטרוביץ': "בשנה שעברה ירושלים היתה קבוצה טובה יותר"

על אף הניצחון הביתי 73:76 על אוניקס קאזאן, הפועל ירושלים סיימה הערב (ג') את הופעותיה ביורוקאפ. האוהדים במלחה הגיעו חדורי אמונה שניתן למחוק את ההפסד ב-22 הפרש מהמשחק הראשון ולמרות שקבוצתם כבר הוליכה ב-10 הפרש ברבע השני, הרוסים נתנו גז במחצית השנייה וחגגו העפלה לשלב הבתים.

 

גיא גודס אמר בסיום: "קיבלנו הגרלה הכי קשה שהיה אפשר, את קאזאן, שהם קבוצה בסדר גודל מאוד גדול, עם סגל טוב בפנים ובחוץ. ברגע שקיבלנו את ההגרלה ידענו שהמשימה קשה. יצאנו מהמשחק הראשון מאוכזבים קצת, כי התוצאה שם נעה בין 7 ל-12 ואלה הפרשים שאפשר להגיד שהם מחיקים. במשחק החוץ עשינו טעויות בחמש הדקות האחרונות, אם זו עייפות אם זה חוסר ניסיון. עשינו היום ניצחון מול קבוצה גדולה ואני מרוצה מהבחורים".

 

המאמן החדש במלחה הוסיף "ידענו שאנחנו באים עם האנרגיות שלנו, במגרש הביתי ושהשחקנים יקבלו דחיפה. הדבר הראשון שדיברנו עליו היה שחשוב לנצח אחרי שני הפסדים. את הרבע השלישי פתחנו חלש מאוד, היינו קצת עייפים. אני חושב שהחבר'ה שיחקו כמו גברים. במיוחד אני רוצה לציין את שרון ששון שנפצע אתמול באימון ועלה לשחק בשביל הקהל והקבוצה והיה אפשר לראות כמה כואב לו".

 

גודס ניסה לנפק הסברים ליכולת הרעה של טימי באוורס שסיים עם 16 נקודות, מתוכם 13 בג'ארבג' טיים: "הוא היה מאוד עייף. כבר כמה משחקים הוא משחק 37 דקות והוא נתן את הכל וברבע האחרון. קשה לטימי לסחוב את הקבוצה לגמרי לבד". לגבי מצבו של אדם האלסקה, עידכן המאמן: "אדם מוריד את הגבס עוד יומיים. זה שיקום ארוך, הוא אמור לחזור תוך חמישה שבועות אבל גם אז הוא צריך לחזור לכושר. אנחנו נצטרך לקבל החלטות חשובות".


אוניקס קאזאן חוזרת מירושלים עם הכרטיס לשלב הבתים (דודי ועקנין)

 

לגבי גביע האתגר, בו תסתפק ירושלים, אמר גודס: "אני עוד לא יודע מה ההגרלה שם, אז קשה לי להגיד. אם נקבל הגרלה של כמה קבוצות רוסיות או קבוצות חזקות, נראה את היכולת שלנו"

 

מורן רוט: "אני חושב קודם כל שזה ניצחון חשוב אחרי שהפסדנו בשני המשחקים האחרונים, היינו חייבים את הניצחון הזה. זה היה ניצחון נגד קבוצה מצוינת עם תקציב ענק ועם שחקנים בפנים ובחוץ. רצינו לעלות ליתרון מוקדם, היינו כבר ב-11 לפני החצי ובסוף נגמר רק 6 במחצית".


פופוביץ' מול באוורס. פטרוביץ': "עשינו את רוב העבודה בבית" (דודי ועקנין)

 

הרכז המשיך: "היה ניצחון טוב ואני חושב שזה ייתן לנו הרבה מוטיבציה לליגה. יש לנו את רמת גן ביום ראשון בליגה, סוף סוף חוזרים לשחק במלחה. כולם נתנו את הכי טוב שלהם והיו אגרסיבים מהתחלה. יחסית עמדנו במפתחות שגיא הציב לנו".

 

המאמן המנצח, אצו פטרוביץ': "עשינו את רוב העבודה בבית וברגע הזה אנחנו קבוצה בכושר יותר טוב. אני שמח שהיה לנו משחק טוב באולם קשה, וזו הכנה טובה הלאה. בשנה שעברה להפועל הייתה קבוצה טובה יותר מאשר בעונה הנוכחית". הגארד האמריקאי של הרוסים, טרל ליידיי: "ירושלים קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו היינו קצת חזקים יותר חזקים בבית. אני מאחל להם בהצלחה לקראת המשך העונה, בגביע שבו הם ישחקו". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יובל נעימי ומורן רוט
צילום: דודי ועקנין
מומלצים