$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קשטן: לא יתכן שנקבל 10 גולים ב-6 משחקים

מאמן הפועל תל אביב אמנם חיכה 48 שעות, אך לא ויתר על שטיפה לכבוד אירועי ואדוז. אביחי ידין נטש את האימון, גורדנה יפתח?

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  06.08.11 - 22:13
דרור קשטן בחודורוב. השטיפה הגיעה
דרור קשטן בחודורוב. השטיפה הגיעה

ביום חמישי דרור קשטן בחר לא לדבר עם שחקניו אחרי ההפסד המביך 2:1 לוואדוז בליגה האירופית. מי שחשב שהמאמן הולך להחליק לשחקנים שלו את התצוגה הנוראית בליכטנשטיין לא מכיר מספיק טוב את המאטריה. הערב (שבת) באימון אסף קשטן את שחקניו ושטף אותם בצורה יסודית.

19:00, שידור ישיר ב-5LIVE+: הפועל עכו מול הפועל ת"א

"הסברתי לכם שאנחנו לא הולכים לטיול ולמרות התוצאה במשחק הראשון (0:4) צריך להיות מקצוענים ועשיתם את ההיפך", גער קשטן, "לא היתה מחוייבות ואלמלא אדל היינו מקבלים עוד כמה חתיכות. לא היה חסר הרבה שנפסיד בתוצאה גבוהה יותר. לא ייתכן שנספוג 10 שערים בשישה משחקים. זה לא מקובל עליי, זה המון".

את עיקר הביקורת, מטבע הדברים, קיבלו שחקני ההגנה באדיר, פצ'אלקה וקנדה. המאמן דיבר על עמידה לא נכונה וחוסר ריכוז. אולי בגלל ההפסד ואולי במטרה להריץ עוד קצת את ההרכב לפני פתיחת הליגה, קשטן תכנן לפתוח עם אותם 11 מול הפועל עכו בגביע הטוטו בראשון אך אדל המורחק ייאלץ לשבת ביציע ובוריס קליימן יפתח במקומו. בנוסף, אביחי ידין נטש את האימון 30 דקות לסיום בגלל כאבים ורועי גורדנה עשוי לעלות.

בבוקר ימריא יו"ר הקבוצה דורון אוסידון לנורבגיה על מנת לסגור סופית את העברת הקשר עמנואל נוסא איגיבור. בשיחה מוקדמת במהלך הסופ"ש נסגרו הפרטים וכל הציפיות הן לצירופו של השחקן. מחזיקת הגביע מקווה להחתימו עד יום שני  - הדד ליין לרישום שחקנים לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית. נכון לעכשיו, התוספת היחידה לסגל היא נעאל חוטבא, המגן שהגיע מהפועל פ"ת.