שתף קטע נבחר

אליניב ברדה בספק לחוף השנהב: "לא אקח סיכון"

חלוץ גנק סובל ממתיחה בגיד הברך, ועלול להחמיץ את משחקה הקרוב של נבחרת ישראל, אבל יהיה כשיר למשחקים נגד מכבי חיפה. באלופת בלגיה מודאגים בעיקר מפציעתו הקשה של קווין דה ברויין, שצפוי להיעדר מצמד המפגשים מול הירוקים

חלוצה הישראלי של גנק, אליניב ברדה, נפצע אמש (ש') במשחק בו סיימה קבוצתו גנק בתיקו 0:0 עם לירסה במחזור השני בליגה הבלגית. ברדה הוחלף בדקה ה-68 ובעקבות זאת הוא עלול להיעדר ממשחקה הקרוב של נבחרת ישראל מול חוף השנהב.

 

 

ברדה, הסובל ממתיחה בגיד הברך, יעבור היום (א') בדיקות נוספות. על פי המסתמן, הוא יהיה כשיר לשני משחקיה של גנק מול מכבי חיפה בשלב הפלייאוף במוקדמות ליגת האלופות. לאחר המשחק שוחח החלוץ עם עיתונאים בלגים והביע ספק גדול באשר לאפשרות שייטול חלק במשחק הנבחרת: "לא אקח סיכון".


ברדה במדי גנק. לא יחמיץ את המפגש הכפול מול הירוקים (גטי אימג'ס)

 

אם מצבו של ברדה עוד נראה סביר, בגנק מודאגים בעיקר מפציעתו הקשה של כוכב הקבוצה, קווין דה ברויין, אשר נטש את המשחק מול לירסה עם חשש לשבר בשוקית. באלופת בלגיה חוששים כי הקשר המוכשר ייעדר תקופה ארוכה ועל פי כל הסימנים הוא צפוי להיעדר מצמד המפגשים מול מכבי חיפה.

 

מאמנה של גנק, פרנקי ורקאוטרן, הגיב לאחר המשחק עם לירסה: "אני יוצא ברגשות מעורבים. מצד אחד, היכולת שלנו גבוהה יותר ממה שהראנו. מצד שני, יצאנו מהמשחק הזה עם נקודה.

 

אני חייב לברך את לירסה על ההתלהבות שגילו שחקניה. הם פתחו חזק מאוד ואנחנו נאלצנו לרוץ אחריהם על מנת להיכנס למשחק. לא היינו ראויים ליותר במשחק הזה. השקענו מאמץ פיזי ומנטלי עצום בשני המשחקים מול פרטיזן בלגרד, היינו אמורים להגיע עם אקסטרה מוטיבציה הפעם, אבל דווקא לירסה הראתה את זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אליניב ברדה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים