$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ב-0:3 של באר שבע על בית"ר ירושלים

גביע טוטו: הדרומיים רשמו 3 נקודות קלות מול האורחת, שלא הגיעה למשחק. קינגסטון, נאסר ומלכה כבשו. אמסלם: "אי אפשר להמשיך ככה". קלינגר: "הצעירים הראו ניצוצות. היה כדורגל טוב"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  06.08.11 - 20:30

בעוד שבועיים תתארח בית"ר ירושלים באצטדיון וסרמיל ותפגוש את הפועל באר שבע במחזור הפתיחה של ליגת העל. בינתיים, דוד אמסלם יודע שיש לו הרבה עבודה עד אז. החבורה מהבירה הגיעה היום (שבת) לדרום במסגרת גביע הטוטו ותוך 18 דקות ראתה את לאריה קינגסטון וסיראז' נאסר כובשים. עד לסיום מוטי מלכה השלים 0:3 קליל לקבוצה של קלינגר. בזמן שמתעסקים שם בבקרה התקציבית, גם מבחינת היכולת לא מוכנים בטדי לפתיחת העונה.

"לא נתנו כלום היום, גם מסירות פשוטות", סיכם אמסלם באכזבה. לא באנו למשחק. חבל, אין מה לעשות. יהיה לנו קשה לאורך כל העונה. היום קיבלנו שערים מטעויות בהגנה והיה לנו קשה לחזור. נקווה שיגיע חיזוק שיוכל להוציא אותנו לדרך חדשה. כך לא נוכל להמשיך". עמית בן שושן שלא הורגש בהתמודדות, אמר בסיום: "היה משחק לא טוב. כולם היו דרוכים ואנו מקווים שנתקן את זה כמה שיותר מהר ונגיע לליגה המצב טוב. יש לנו סגל טוב עם הרבה צעירים ובמצב כזה יש עליות וירידות ביכולת. אני מקווה שבשבועות הקרובים זה יהיה יותר טוב.

"יש לנו שבוע אימונים חשוב", הביט החלוץ קדימה ופירגן לאוהדים שהגיעו לווסרמיל: "כל הכבוד לקהל שגם בפיגור עודד אותנו. זאת הולכת להיות שנה קשה מאוד. מקווה שניתן לאוהדים רגעי נחת. הסיפור עם אדלר ולוין מאחורינו עברנו את זה, אנחנו מסתכלים קדימה". בית"ר ירושלים תברר עם הפועל פ"ת לגבי אלון תורג'מן. במידה שיוכל לעבור, יפנו בבירה לחיפה לה זכות ראשונים על קניית השחקן ששייך לטוברוק. גם הפועל תל אביב ובאר שבע מעוניינות בשירותיו.

מעבר לכך, הפועל עכו הגישה הצעה על משה מישאלוב, גבוהה יותר מזו של בית"ר. גם בני יהודה מוכנה להביא את השחקן, שסירב לעסקה האחרונה עם הירושלמים בשל הפערים בדרישות. גם עתידו של תומר בן יוסף עדיין אינו ברור. קובי מויאל עלה לשחק היום עם פציעה באצבע בכף הרגל. במהלך השבוע איציק קורנפיין יגיע לבקרה במטרה להעביר את תקציב המועדון.

מהרגע הראשון היה ברור לאן נושבת הרוח בווסרמיל. האדומים של קלינגר פתחו טוב יותר, סגרו את הסיפור תוך 18 דקות ועקצו לקראת הסיום עם שער שלישי. לא ברור אם מדובר בפוסט טראומה מהנטישה המהירה של אדלר ולוין או העובדה שמדובר במפעל השלישי בחשיבותו. אוהדי בית"ר עוד עודדו עד לדקה ה-76, אבל עם הכיבוש של מלכה הבינו שיש כאן בעיה שהיא מעבר לסתם יכולת רעה.
צפו בתגובות מווסרמיל-->

ואי אפשר בלי לדבר על המנצחת. קלינגר הבטיח השנה שיהיה תהליך הצערה בסגל ולפחות לפי גביע הטוטו אפשר לומר שהוא עומד במילה שלו. מוטי מלכה ויוסי תורג'מן לקחו את הצ'אנס שנתנו להם והפגינו יכולת מרשימה מול הירושלמים. הראשון נתן חצי שני מצוין והיה מהבולטים בקבוצתו. אבל מילה טובה מגיעה למישהו ותיק יותר. לאריה קינגסטון חזר לקדנציה שניה בישראל ונראה טוב. עושה רושם שההתאקלמות בבאר שבע הייתה קלה ואין ספק שמדובר בחיזוק משמעותי לקישור הדרומיים לקראת העונה הקרובה.

מהלך המשחק
באר שבע פתחה טוב יותר בדקה השביעית כמעט שעלתה ליתרון. כדור קרן קצר הגיע לאביתר אילוז שבעט מזווית קשה וראה את אריאל הרוש הודף טוב. 3 דקות חלפו וכדור חופשי של לאריה קינגסטון הסתובב לחיבור הירושלמי, 0:1 להפועל באר שבע. שמונה דקות חלפו והשני הגיע. התקפה מתפרצת של המארחת הסתיימה במסירה של אילוז לסיראז' נאסר, שבעט פנימה, 0:2.

בית"ר ניסתה לחזור לעניינים ובדקה ה-21 חדד מצא את סטיבן כהן, שבעט מקרוב החוצה. חצי שעה מהפתיחה פרץ אלי דסה באגף ימין והרים טוב לרחבה, אבל כהן נגח, שוב, בצורה לא מדויקת. כשהשעון השלים 40 דקות הצליח שי חדד, במבצע אישי יפה, לשלוח כדור טוב לרחבה, אך סטיבן כהן, בפעם השלישית, לא הצליח להגיע בזכות תיקול מצוין של יוסי תורג'מן, 0:2 בהפסקה.

עד לדקה ה-65 לא נרשם מצב מסוכן אחד במחצית השניה, אלא שאז מוטי מלכה קיבל כדור מקינגסטון ובחן את הרוש, שעצר היטב. 12 דקות חלפו ומלכה מצא את הרשת של הרוש בשער יפה וקבע 0:3 לבאר שבע בסיום.

הרכבים
הפועל באר שבע:
מרצ'ין צ'באי; לואיס טורס, אבי יחיאל, עודד גביש, אופיר דוידזאדה (שמעון הרוש/46); אביתר אילוז, יוסי תורג'מן (אמג'אד סולימאן/46), לאריה קינגסטון, סיראז' נאסאר (ירדן אבוחצירה/67); מוטי מלכה, עידו אקסברד
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש; אלי דסה, מושיקו מישאלוב (מתן בראשי/71), תומר בן יוסף, אבי ריקן; קובי מויאל (עדן נחמני/67), דן אייבינדר, שי חדד (שי מוטאי/84), אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן; עמית בן שושן
שפט: זיו אדלר