$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

טוטו: בכורה לניצן בק"ש מול בני סכנין

שוער הרכש מהפועל תל אביב צפויה לערוך פרימיירה במדי הצפונים. גם רביד גזל אמור להשתלב במשחק. אבוחצירה: "כל משחק גביע טוטו הוא הכנה טובה לליגה"

אלי סבתי  05.08.11 - 19:35
דריכות באימון ק"ש (אלי סבתי)
דריכות באימון ק"ש (אלי סבתי)

הפועל קרית שמונה סיימה הבוקר את הכנותיה למשחק במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו מול בני סכנין. השחקנים ערכו משחקונים קלילים וריצות שחרור. בן שמעון צפוי לחלק את הדקות בין שחקניו על מנת להפחית את העומס לקראת פתיחת הליגה בעוד שבועיים.

בן שמעון צפוי לפתוח עם ההרכב שפתח בניצחון 1:2 על מכבי חיפה, למעט ליאור לוי שהרשים במשחק מול האלופה אך במהלך השבוע מתח שריר באחד האימונים. ברק בדש צפוי לפתוח על הספסל ולהשתלב רק כ-20 דקות. השוער איתמר ניצן יערוך בכורה בין הקורות וגם רביד גזל, שחתם השבוע לעונה במועדון, אמור לשחק לראשונה במדי הצפוניים.

"אנחנו לוקחים כל משחק ברצינות", אמר שמעון אבוחצירה. "אם יש מי שחושב שגביע הטוטו לא חשוב, הוא טועה. נעשה הכל כדי לחזור מסכנין עם ניצחון. כל משחק כזה הוא הכנה מצוינת לקראת פתיחת הליגה".

הרכב משוער: איתמר ניצן, אלעד גבאי, שיר צדק, איתן טיבי, דושאן מאטוביץ', וויליאם נג'ובו, בראיין גרזיצ'יץ', בני בן זקן, אדריאן רוצ'ט, תומר סוויסה, יובל אבידור, שמעון אבוחצירה.