$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
מוקדמות אליפות אירופה 2025
קבוצה מש’ נצ’ הפסד יחס נק’
1 סלובניה 2 2 0 152:175 4
2 ישראל 2 1 1 158:151 3
3 פורטוגל 2 1 1 149:149 3
4 אוקראינה 2 0 2 166:150 2
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

גל מקל: "אין לנו הרבה זמן לעשות ניסיונות"

נבחרת ישראל המריאה לקפריסין לטורניר הכנה ראשון לקראת היורובאסקט ובו תתמודד מול פולין, יוון ובולגריה. הגארד, שייאבק על מקומו: "זו הכנה חשובה מאוד מבחינתנו". ניר כהן: "מקווה לקבל דקות ורוצה להוכיח את עצמי"

רועי גלדסטון  04.08.11 - 07:08

נבחרת ישראל המריאה הבוקר (חמישי) לטורניר בקפריסין. מדובר בטורניר הכנה ראשון מתוך שלושה לקראת היורובאסקט, שיחל בסוף החודש בליטא. אריק שיבק ושחקניו יפגשו במהלך שלושת הימים הקרובים את פולין, יוון ובולגריה. הנבחרת יצאה ללא טל בורשטיין ויותם הלפרין שקיבלו אישור להישאר בארץ בשל עניינים אישיים. דייויד בלו יצטרף לסגל לאחר הטורניר ממנו תחזור ישראל ביום ראשון בלילה.

  • שישי עד ראשון, שידורים חיים מטורנירי ההכנה בקפריסין בספורט5 וב-5LIVE+

עומרי כספי סבל במהלך הלילה האחרון בהקאות ושלשולים כתוצאה מווירוס ולכן לא המריא יחד עם חבריו לקפריסין, אבל במידה שירגיש טוב יותר הוא צפוי להצטרף אליהם כבר מחר, כך מקווים בנבחרת. גם הלפרין עשוי להגיע לקפריסין, זאת במידה שאשתו תלד. אם זה אכן יקרה הוא אמור לצאת מיד למחרת לאי השכן.

"המטרה העיקרית שלנו היא להמשיך ולהתגבש. אנחנו צריכים לשחק טוב ולהתקדם ביחד בתור נבחרת", אמר הרכז אפיק נסים, שחוזר לסגל אחרי תקופה ארוכה. "הופעה טובה תיתן לנו דחיפה לקראת הקמפיין עצמו. אנחנו נשחק נגד נבחרת טובות ואני מקווה שנצליח לעשות תוצאות טובות. כשמשחקים בנבחרת תמיד יש מוטיבציה, כולם רוצים לשחק ולשחק טוב. זה מקום מצוין להראות את היכולת. אני כבר מצפה להמשך".

גל מקל, שייאבק יחד עם אפיק נסים ומספר גארדים נוספים על המקום בחמישייה אמר: "המטרה היא להשתפר כמה שיותר. נמשיך לעבוד על הכימיה שלנו. אנחנו באים לבדוק מה מצבנו 'על רטוב'. כל הנבחרות בטורניר הזה הן חזקות וככה צריך להתכונן לטורניר גדול. יש בסך הכל עוד שלושה שבועות עד לאליפות, אין יותר מדי זמן לניסיונות".

הפורוורד ניר כהן הוסיף: "עבדנו קשה ב-10 הימים האחרונים בהם נכנסנו לכושר ועבדנו על התיאום שלנו", על עצמו אמר: "אני מקווה להראות שיש לי מה לתרום לנבחרת. כל משחק יהיה קשה וכדי לנצח נצטרך לשחק כקבוצה".