שתף קטע נבחר

קאנטונה: "סיטי? יונייטד היא הגדולה באנגליה"

רגע לפני שהוא פוגש את האקסית עם הניו יורק קוסמוס, הסביר הצרפתי מדוע הוא לא מתרגש מהסגל של היריבה העירונית: "בסיטי לא בונים על העתיד, אני שיחקתי ביונייטד עם שני דורות"

אריק קאנטונה היה אחד מאבני היסוד של אחת הקבוצות הגדולות ביותר במנצ'סטר - יונייטד של לפני למעלה מעשור. כעת הוא מתבונן מהצד כיצד מהצד השני של העיר נבנה סגל היהלומים של מנצ'סטר סיטי, עמוס בכוכבים.

 

 

נבחרת האול-סטארס שנוצרה בסיטי לא ממש מלהיבה את הכוכב הצרפתי, שאמר היום (ה') בראיון לסאן הבריטי: "יונייטד היא הקבוצה הטובה ביותר באנגליה, אין לי מושג מה קורה בסיטי, שם קונים שחקנים בלי הפסקה. אך אסור לזלזל בהם, הם זכו בגביע האנגלי בשנה שעברה".


באלוטלי, במדי סיטי. מתונק? (צילום: AP) 

 

"ההבדל ביו יונייטד לסיטי, שבקבוצה בה אני שיחקתי בונים על העתיד וסוגרים חוזים עם שחקנים לטווח ארוך. כשאני שיחקתי שם שיחקתי עם שני דורות שונים של שחקנים", הסביר האקס הצרפתי.

 

מי שבאמת מרגיז את קאנטונה, הם שני ה'מפונקים' של סיטי, לפחות על פי דבריו של קאנטונה - מאריו באלוטלי וקרלוס טבס. "הדבר החשוב ביותר מבחינתי היתה העובדה ששיחקתי באחת הקבוצות הגדולות בעולם, עם כמה מהשחקנים הגדולים בעולם. מעבר לזה? כל דבר הוא שולי".


פול סקולס. זה משחק פרידה (צילום: AFP)

 

באלוטלי, כזכור, כבר הביע את רצונו לעזוב את סיטי, כמו גם טבס שכבר זמן מה נמצא בדרכו החוצה מהמועדון התכול. השניים לא ממש אוהבים את העיר, עליה אמר הצרפתי: "מאוד אהבתי את העיר והאנשים בה, אך הכיף הגדול ביותר היה על המגרש".

 

קאנטונה, אגב, יגיע מחר לאולד טראפורד. האקס הצרפתי שמשמש כיום כמנהלה המקצועי של הניו יורק קוסמוס, יפגוש את יונייטד עם קבוצתו הנוכחית למשחק הפרידה מפול סקולס. "זה תמיד נפלא לשוב הביתה", אמר על כך קאנטונה, "בכל פעם שאני עובר במנצ'סטר אני נכנס לאולד טראפורד, זהו מקום מאוד מיוחד עבורי".

 

בינתיים התברר כי טבס לא ייקח חלק במגן הצדקה מול מנצ'סטר יונייטד. המנג'ר רוברטו מנצ'יני הסכים לתת לארגנטיני 'פסק זמן' נוסף.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אריק קאנטונה
צילום: Getty Images Imagebank
מומלצים