$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

איציק עובדיה סיכם בבית"ר כעוזר לאמסלם

חיזוק לצוות המקצועי בבית"ר ירושלים: עוזר מאמן אשדוד ומכבי ת"א לשעבר נפגש עם היו"ר קורנפיין, סיכם את תנאיו וצפה באימון. הערב ידריך יחד עם אמסלם

זיו אברג'יל  02.08.11 - 11:45
איציק עובדיה ודוד אמסלם (צילום: אסף שקד, בית"ר ירושלים). סיכם
איציק עובדיה ודוד אמסלם (צילום: אסף שקד, בית"ר ירושלים). סיכם

איציק עובדיה, עוזר מאמן אשדוד ומכבי תל אביב בעונה שעברה, סיכם היום את תנאיו בבית"ר ירושלים שם ישמש כעוזרו של המאמן דוד אמסלם.

עובדיה הגיע הבוקר למתחם האימונים בית וגן וצפה באימון הבוקר שערכה בית"ר. לאחר מכן ישב עובדיה עם היושב ראש איציק קורנפיין כדי לנסות ולהתקדם לעבר סיכום על הצטרפותו לצוות המקצועי בקבוצה, והשניים אכן הגיעו לעמק השווה.

"אני שמח להצטרף לבית"ר", אמר עובדיה לאתר הרשמי של המועדון, "מדובר באחד המועדונים הגדולים והמפוארים בליגה, ואני שמח שניתנה לי ההזדמנות לעבוד עם דוד אמסלם".

כבר באימון הערב ייכנס עובדיה לפעולה ויעבירו בצוותא עם אמסלם. עובדיה היה מועמד לבית"ר מרגע כניסתם לתמונה של דן אדלר ואדם לוין לתמונה והסיכום אליו הגיעו עם ארקדי גאידמק על רכישת הקבוצה. לאור הסחבת בעניין הבעלות על הקבוצה ונסיגת השניים מהעיסקה נתקע המו"מ עם עובדיה עד היום.

אתמול הגיע קורנפיין לבקרה התקציבית ונפגש עם ראשיה. היו"ר הציג מסמכים לפיהם תקציב בית"ר יעמוד בעונה הקרובה על 23 עד 25 מיליון שקלים, וסיפר כי 80 אחוזים מהעבודה כבר הושלמה. בית"ר אמנם עדיין לא עברה בבקרה התקציבית אולם הדבר אמור לקרות בתוך ימים. "נשחק בוודאות בליגת העל", אמר קורנפיין עם צאתו מהבקרה, "האוהדים יכולים להיות שקטים. תהיה לנו קבוצה טובה ותקציב מהגבוהים בליגת העל".