שתף קטע נבחר

האלופה חזרה: סרינה וויליאמס זכתה בסטנפורד

האמריקנית חגגה תואר ראשון מאז ווימבלדון 2010, אחרי שניצחה בגמר 5:7, 1:6 את מריון ברטולי. "מתרגשת כמו בתחילת הקריירה שלי", סיכמה מי ששבה בחודש שעבר אחרי היעדרות של שנה מהמגרשים

האלופה חזרה. אחרי שנה מחוץ לסבב, שבמהלכה כמעט ונאלצה לפרוש מטניס בשל בעיות בריאותיות, חגגה סרינה וויליאמס לפנות בוקר (ב') תואר בכורה מאז הקאמבק למגרשים.

 

 

האמריקנית הניפה את גביע האלופה בטורניר סטנפורד (פרסים בסך 720 אלף דולר), לאחר שגברה בגמר 5:7, 1:6 על הצרפתייה מריון ברטולי.


סרינה וויליאמס עם הסרוויס והחבר החדש. תחילתו של קאמבק (רויטרס)

 

המדורגת 1 בעולם לשעבר התגברה על שתי שבירות נגדה במערכה הראשונה ובכל זאת ניצחה בה 5:7, לפני ששייטה לניצחון קליל בשניה, אחרי פתיחה דורסנית של 0:5.

 

"תענוג גדול לחוות שוב את הרגעים האלה. אני מתרגשת כמו בתחילת הקריירה שלי", אמרה וויליאמס, שזינקה מהמקום ה-169 בעולם אליו הידרדרה במהלך היעדרותה עד למקום ה-79.


סרינה וויליאמס. אה? ניצחתי! (AFP)

 

האמריקנית, שהביסה את כל יריבותיה (כולל מריה שראפובה) בדרך לתואר, סיכמה: "רגעים כמו מחיאות הכפיים של הקהל ולהיות על המגרש בטקס סיום של טורניר הם רגעים אליהם התגעגעתי נורא. עבדתי קשה למען התואר הזה".

 

ברטולי, שניצחה את הוויליאמסית בשמינית גמר ווימבלדון בחודש שעבר, אך הפעם נכנעה לה, אמרה: "סרינה אלופה אמיתית והיה ברור לכולנו שהיא תחזור לכושר הטוב שלה. היא עוד תשחק טוב יותר ממה שראינו השבוע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים