שתף קטע נבחר

ורמוט: "אינייסטה הישראלי? מחמאה ענקית"

קשר קייזרסלאוטרן זכה למחמאות בתקשורת הגרמנית וסיפר על שיתוף הפעולה הצפוי עם שכטר: "יש בינינו הבנה עיוורת, לא חלמנו שנשחק באותו מועדון"

גילי ורמוט הופך בשקט-בשקט לשחקן המדובר ביותר בקייזרסלאוטרן. הבונדסליגה אמנם עדיין לא נפתחה, אבל הקשר כבר הופך למראויין מבוקש בתקשורת הגרמנית, שמכנה אותו, לא פחות ולא יותר, "אנדרס אינייסטה הישראלי".

 

הצטרפו לעמוד של ynet ספורט בפייסבוק

 

"אני שומע את זה לראשונה וזו מחמאה ענקית עבורי", סיפר ורמוט בראיון לאתר 'ספוקס'. "לא הייתי רוצה להגיד את שמי באותה נשימה עם שמות גדולים כאלה. מה שכן, אני שחקן שאוהב את הכדור ומחזיק אותו הרבה. משתף את החברים ומדי פעם מגיע ליד השער. תהיו בטוחים, אני לא ברמה של אינייסטה".


ורמוט במדים הסגולים. "רציתי לשחק בליגה בכירה באירופה" (גטי אימג'ס)

 

ורמוט גם נשאל על המעבר שלו לקייזרסלאוטרן ולא לקבוצה אחרת ביבשת. "לי ולאיתי שכטר היו רצונות לשחק בליגה בכירה באירופה", הסביר. "אבל לא חלמנו שזה יקרה באותו מועדון וזה הקל עלינו את ההחלטה. אני מקווה שהחברות בינינו תהיה טובה לקבוצה. יש בינינו הבנה עיוורת, אז זה יהיה נחמד אם נשחק ביחד".

 

ורמוט גם החמיא לליגה הגרמנית: "יש לבונדסליגה מוניטין בישראל. מה עוד, אני חייב להגיד שאף קבוצה לא היתה רצינית כמו קייזרסלאוטרן. לאחר שלאיתי היתה גם הצעה מהקבוצה, זה ממש פתר את הדילמה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים