$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו ב-0:2 של מכבי ת"א בחוץ על ז'לייזניצ'אר

קולאוטי גמר את הסוס? תחשבו שנית. אחרי שכמעט נשכח על ספסל הצהובים, הוא נכנס כמחליף במחצית ה-2, שינה את המשחק עם צמד גדול בדקות 47 ו-56 ונתן למוטי איוניר יתרון יקר לפני הגומלין בסיבוב המוקדמות ה-3 בליגה האירופית

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  28.07.11 - 23:25

ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד. כך ניתן להגדיר את המשחק של מכבי ת"א הערב (חמישי) בסראייבו מול ז'לייזניצ'אר במשחק הראשון במסגרת הסיבוב השלישי של הליגה האירופית. אחרי מחצית ראשונה מזעזעת, התעוררו הצהובים וכבשו פעמיים בדרך ל-0:2 נהדר. והאמת? גם בדרך לשלב הבא. קשה לראות את הבוסנים חוזרים מהפיגור הזה בבלומפילד.

גיבור המשחק היה לא אחר מאשר רוברטו קולאוטי. החלוץ, שכבר דווח עליו שהוא בדרך לארגנטינה ונשכח על הספסל, הביא למוטי איוניר, למעשה כמעט לבדו, את ניצחון החוץ החשוב. קולאוטי שוב היה מחוץ ל-11, אך בדקה ה-46 החליט איוניר להכניס אותו. וקולאוטי החזיר לו עם צמד גדול. ולשני השערים האלה יש משמעות גדולה. אחרי עשרה משחקי חוץ ללא ניצחון, הצהובים הצליחו סוף סוף לנצח. (הניצחון האחרון היה באוגוסט 2004 על פאוק סלוניקי).

60 שניות מהרגע שקולאוטי וישראלביץ' נכנסו והכדור הראשון כבר פירפר ברשת של הבוסנים. כאשר החלוץ דחק מקרוב פנימה (כמו שהוא אוהב). בשער השני (דקה 56) הפגין קולאוטי יכולות ארגנטיניות מרשימות, כשקיבל כדור ממדוניאנין בקצה הרחבה והקשית באומנות מעל השוער של ז'לייזניצ'אר. האם בגומלין הוא כבר יקבל את הקרדיט ויפתח בהרכב? נחכה ונראה.

למרות הניצחון ועל אף שקבוצתו כבר רגל וחצי בסיבוב הבא, איוניר צריך להיות מודאג מהיכולת שהפגינו שחקניו במחצית הראשונה, שהייתה גרועה מאוד. הם נגררו לסגנון המשחק של הבוסנים, שנהנו מתמיכה גדולה ביציעים של כ-21,000 צופים וגם איבדו את השליטה במרכז השדה. רק רצף החמצות משווע של חלוצי ז'לייזניצ'אר מנע מבוכה. אך שני החילופים שעשה המאמן ייצבו את הקבוצה על הדשא ושינו במהרה את המשחק.

ביום חמישי הבא, הצהובים יחזרו לבלומפילד כשיארחו את ז'לייזניצ'אר בגומלין. כאמור היתרון צפוי להספיק כדי לעבור. בסיבוב הקודם מכבי דילגה מעל חזאר לנקארן מאזרבייג'אן עם 1:3 בישראל ו-0:0 בחוץ.

מהלך המשחק
השחקנים של איוניר הגיעו להזדמנות הראשונה בדקה התשיעית כאשר מואנס דאבור נכנס לרחבה ובעט מ-12 מטרים גבוה מעל השער. דקה אחת לאחר מכן זאייקו זבה, קשרה של ז'לייזניצ'אר, בעט כדור חופשי מ-25 מטרים והחמיץ במעט את המסגרת של גיא חיימוב. דקה נוספת חלפה וכדור גובה סתמי שהלך לכיוון חיימוב כמעט הפך לשער. כאשר האחרון השמיט את הכדור, אך ברגע האחרון הצליח לקלוט את הכדור.

בדקה ה-30 נרשמה עוד חצי הזדמנות למארחים, כאשר סאביץ' פרץ לרחבה מצד ימין ושלח כדור רוחב אליו איחרו שני החלוצים של ז'לייזניצ'אר להגיע. 0:0 במחצית.

מוטי איוניר עשה את שני שינויים מתבקשים בהפסקה. גיז'רמו ישראלביץ' ורוברטו קולאוטי נכנסו במקום רועי קהת ורפי דהן. 60 שניות חלפו עד שהמהלך הוכיח את עצמו. קולאוטי שלח כדור עומק למוסא קונאטה, שהגביה לרחבה. קאביץ' הדף לא טוב והכדור הגיע לקולאוטי שדחק בעצמו פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-56 החילוף המנצח הוכיח את עצמו. מדוניאנין הטעה שחקן בוסני על סף הרחבה, מסר לקולאוטי שתוך כדי סיבוב הקשית באומנות מעל קאביץ' האומלל. 0:2 מדהים למכבי קולאוטי ת"א. עד הסיום הצהובים היו קרובים לכבוש שערים נוספים, אבל לא הצליחו להכניע את קאביץ'. 0:2 בסיום.

הרכבים
מכבי ת"א: גיא חיימוב; קלמי סבן, ניבאלדו, סאבו פאביצ'ביץ', יואב זיו; רפי דהן (גיז'רמו ישראלביץ'/ 46), מושיקו לוגסי (גל אלברמן/ 69), רועי קהת (רוברטו קולאוטי/ 46), חאריס מדוניאנין; מואנס דאבור, מוסא קונאטה.

ז'לייזניצ'אר: אלביס קאריץ'; יוסיפ קבשיץ', גוראן מרקוביץ', סרדיאן סאביץ' (נרמין ימאק/ 70), ירדנקו בוגיצ'ביץ', אלדין אדילוביץ' (אדין ויסקה/ 70), זאייקו זבה, ניימה גרהארדט, מירסאד בסלאייה (ורנש סלימוביץ'/ 58), מועמר סרבאקה, סולימאן סמייאניץ'.