שתף קטע נבחר

מכבי חיפה גברה 1:2 על דנייפרופטרובסק

הקבוצה האוקראינית המתאמנת בארץ נכנעה לירוקים במשחק אימון, בו כבשו בוקולי ופאנטיני. הבלם אנדרסון ווסט מניגריה יגיע ביום רביעי כדי לחתום

מכבי חיפה ניצחה הערב (ג') במשחק אימון את קבוצת דנייפרו דנייפרופטרובסק האוקראינית, שנמצאת במחנה אימון בארץ 1:2. חיפה עלתה ליתרון בדקה ה11 כשגוסטבו בוקולי כבש בבעיטה מ-20 מטר. עשר דקות לאחר מכן, הצליחו האורחים להשוות משער נגיחה של מקסים קורצ'נקו.

 

חיפה עלתה שוב ליתרון בדקה ה-36. יניב קטן שחוגג היום את יום הולדתו ה-28, העביר כדור מצוין תמבינקוסי פאנטיני שעבר את השוער וגלגל מקרוב פנימה. במחצית השניה לא הצליחו שתי הקבוצות לנצל את ההזדמנויות אליהן הגיעו כדי לכבוש והמשחק הסתיים ב-1:2 לטובת הירוקים.   

 

 

הרכב חיפה: ניר דוידוביץ'; עמרי אפק, לאוניד קרופניק, דקל קינן, פיטר מסיללה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב, יניב קטן; שלומי ארבייטמן, תמבינקוסי פאנטני.

 

הבלם הניגרי אנדרסון ווסט צפוי לחזור מחר לארץ ממולדתו על מנת לחתום בחיפה, לאחר שביצע את כל הסידורים הנדרשים. בחיפה מאמינים שווסט יעמוד לרשותו של המאמן אלישע לוי ביום שני במשחק מול מכבי תל אביב.

 

מי שצפוי לעלות בהרכב לראשונה העונה הוא המגן עמרי אפק שגילה יכולת טובה בדקות שנכנס במשחק מול בני סכנין (1:2) ועלה בהרכב הקבוצה גם הערב. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גוסטבו בוקולי
צילום: עדי סרדס
מומלצים