$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

השלב הבא בבית"ר: קיצוצים ומכירות שחקנים

לאחר שאדלר ולוין נסוגו מהעסקה, היו"ר איציק קורנפיין יצטרך לחזור לתכנית המקורית כדי לעבור בבקרה. ברוכיאן ובן שושן עשויים לקצץ בכל זאת בשכר, בכירים כנראה יעזבו. יו"ר הבקרה אורליצקי הרגיע: "בית"ר תפתח את העונה"

זיו אברג'יל  28.07.11 - 11:00
אדלר, לוין והשחקנים. מה יהיה?
אדלר, לוין והשחקנים. מה יהיה?

להתפתחויות בנוגע לעסקת מכירת בית"ר ישנן כמובן משמעויות מיידיות. דן אדלר ואדם לוין לא העבירו את 400 אלף הדולרים כפי שהתחייבו , ובשלב זה נסוגו מההסכם, מה שמחזיר את הקבוצה שבועיים לאחור בכל הנוגע להעברת התקציב בבקרה. ללא תמיכה של רוכש חלופי, שמציאתו לא ריאלית כרגע, ייאלץ יו"ר בית"ר איציק קורנפיין לחזור לתכנית המקורית, שכוללת קיצוצי שכר, מכירת שחקנים בכירים והמתנה בהעברת שחקנים שחוזיהם גדולים מדי.

לפני שהפציעו לוין ואדלר לשמי בית"ר, קורנפיין הציע לדחות את שכרו בשנה, אבירם ברוכיאן ועמית בן שושן הציעו לקצץ במשכורת וקבוצות הליגה לטשו עיניים לעבר שחקני הקבוצה. בהיעדר רוכש, בית"ר עשויה לפנות שוב לברוכיאן ובן שושן ולקבל את הצעתם לקיצוץ, כאשר שחקנים כמו חן עזריאל ואחרים ככל הנראה יימכרו בכדי לאפשר לבית"ר לצמצם את התקציב לעונה הקרובה.

המועד האחרון להעביר תקציב בבקרה הוא היום (חמישי) בחצות, אולם יו"ר הבקרה עופר אורליצקי הרגיע ואמר לאתר ערוץ הספורט כי הכסף שהובטח על ידי אדלר ולוין אכן היה חיוני, אך גם נסיגתם מההסכם לא תמנע מבית"ר את פתיחת העונה ולא תגרור עונש. הסיבה: את תקציב המינימום תוכל בית"ר להשיג בכל מקרה. המלחמה הגדולה היא התחייבויות לחוזים, שבית"ר לא תוכל לעמוד בהם ועל כן תיאלץ למכור שחקנים.

"אין לבית"ר ירושלים בעיה של תקציב מינימום", הדגיש אורליצקי, "גם אם הכסף יגיע בתחילת שבוע הבא זה בסדר מבחינתינו. יחד עם זאת, אם הוא לא יגיע, נצטרך לחזור לעניין של מכירת שחקנים. לבית"ר יהיה תקציב בסופו של דבר, השאלה באיזה גודל". התייחסותו של היו"ר לעניין מכירת השחקנים נובעת מכך שעל פי התקנון יש לבקרה את הזכות להכריח קבוצה כלשהי למכור שחקנים על מנת לעמוד בתקציב שלה ולהבטיח את שכרם של עובדיה.

לאורך כל שעות הבוקר שוחח יו"ר בית"ר איציק קורנפיין עם דן אדלר שהמשיך להבטיח לו כי הכסף ייכנס בסופו של דבר, אולם כבר אז הביעו בבית"ר חשש ששותפו, אדם לוין, נרתע מסיבה מסויימת וניסה לסייג את מעורבותו בעסקה. "זה לא נראה טוב. הכסף כבר היה אמור לעבור עד עכשיו", אמרו בקבוצה.