$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מתיחה קלה לשראנוב, יוכל לשחק בגומלין

חדשות טובות למכבי חיפה. השוער הסרבי לא סובל מפריקת כתף. דלה ימפולסקי: ''זה כיף לחגוג יום הולדת עם שער ניצחון''

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  28.07.11 - 09:30

רגשות מעורבים. כך ניתן להגדיר את התחושות אצל אנשי מכבי חיפה אחרי הניצחון אמש 1:2 על מאריבור בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. הירוקים היו רחוקים מלהרשים לעיני הקהל הביתי בקרית אליעזר, אבל למרות זאת הצליחו לצאת עם מקדמה לקראת הגומלין בסלובניה בשבוע הבא. השאלה הגדולה היא האם ביכולת הזו אלישע לוי ושחקניו מסוגלים לחלוף מעל המשוכה, שהתבררה כלא כל כך נמוכה.

חדשות טובות למכבי חיפה בגזרת בויאן שראנוב. השוער הסרבי, שהוחלף אמש בהפסקה על ידי דוידוביץ' בעקבות פגיעה בכתף, עבר היום בדיקה אצל ד"ר בצלאל פסקין בה נמצא כי הוא סובל ממתיחה קלה בלבד וכי הוא צפוי להיות כשיר למשחק הגומלין בסלובניה.

מי שהביא את השינוי לחיפה בחצי השני ובסופו של דבר גם את הניצחון הוא דלה ימפולסקי, שהצטיין גם במשחק הביתי מול בוראץ בסיבוב הקודם. השחקן, שחגג אמש יום הולדת 23, אמר עם סיום המשחק: "זו ללא ספק דרך יפה לחגוג יום הולדת במכבי חיפה".

שחקנים סיפרו ששער הניצחון שיחרר המון לחץ. "גם כשכבשנו את שער היתרון השחקנים היו בלחץ כי מבחינתנו ידענו שאנחנו נוסעים למשחק חוץ לא קל, אבל השער של דלה ימפולסקי גרם לאנשים להיות משוחררים יותר בחדר ההלבשה ולהאמין בעצמנו לקראת היציאה למאריבור", אמר שחקן במועדון לאתר ערוץ הספורט.

בקבוצה היתה שביעות רצון מהיכולת של ניר דוידוביץ' שנכנס עם פתיחת המחצית השנייה במקומו לש בויאן שראנוב שנפצע. שחקן בקבוצה החמיא לשוער הוותיק: "זה לא קל להיכנס במצב בו הוא נכנס, אחרי שכל השבוע דיברו על הטעיות שלו ואחרי שהוא הודח מההרכב. אבל כשהוא נכנס הוא היה מצוין ובדקות הטובות של הסלובנים הוא הצליח להראות דברים מהיכולת שלו".