שתף קטע נבחר

ידידות: 0:4 ליונייטד על בקהאם וכוכבי ה-MLS

אנדרסון, פארק, ברבאטוב ו-וולבק העניקו לשדים האדומים ניצחון על האקס. תיירי הנרי: "אם תתן הזדמנות אחת ליונייטד היא גם תכבוש - זה מה שהופך אותה לקבוצה הגדולה שהיא"

דייויד בקהאם היה חלק בלתי נפרד ממנצ'סטר יונייטד הגדולה של שנות ה-90 ותחילת העשור שעבר. תיירי הנרי התעלל לא אחת בשדים האדומים, עת ששיחק במדי ארסנל. לפנות בוקר (ה') חברו השניים לנבחרת כוכבים מליגת ה-MLS, שהובסה 4:0 בידי אלכס פרגוסון ובחוריו במשחק ראווה שנערך בניו יורק.

 

 

27 אלף הצופים באצטדיון רד בול שבתפוח הגדול חזו בשליטה מקומית בפתיחה, אולם ההתלהבות נבלמה כבר לאחר 20 דקות, כשאנדרסון כבש את הראשון של האורחים בסופו של מבצע לתפארת בהתקפה האדומה, שכלל חילופי מסירות ועקבים בין וויין רוני ודימיטאר ברבאטוב.


דייויד בקהאם ו-וויין רוני מחליפים חוויות (EPA)

 

על סף ההפסקה הכפיל ג'י סונג פארק את התוצאה בשער לא פחות יפה, בבעיטה אלכסונית נהדרת משמאל לימין - 0:2 לאלופה האנגלית.

 

שבע דקות בתוך המחצית השניה מצא ברבאטוב את המשקוף ודחק את הכדור החוזר לרשת, בדרך לשלישי של יונייטד. דני וולבק, שחזר מתקופת השאלה בסנדרלנד, השלים את החגיגה בדקה ה-68 עם כדור שפגע במגן יריב, הטעה את השוער ונשק לרשת - 0:4 מרשים לשדים האדומים.


ברבאטוב כובש את השלישי של האלופה האנגלית (AFP)

 

"מאוד קשה לשחק נגד מנצ'סטר יונייטד", הודה תיירי הנרי בסיום. "המחצית הראשונה היתה שקולה, היו לנו הזדמנויות רבות אך לא כבשנו. כאשר אתה מאפשר ליונייטד הזדמנות אחת היא גם תכבוש - זה מה שהופך אותה לקבוצה הגדולה שהיא", הוסיף.

 

מאמנה של הקבוצה המנצחת, סר אלכס פרגוסון, החמיא לחלוץ הצרפתי בסיום: "הנרי תמיד היווה איום גדול למנצ'סטר יונייטד כאשר שיחק בארסנל. מדובר באגדה, אין ספק בנוגע לכך, כמו גם במודל לחיקוי ואדם נהדר. עדיין נותר לו הצעד הראשון המהיר ושינוי הכיוון, כאשר לכך מצטרף ניסיון רב, והוא בהחלט הראה זאת הערב".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הנרי מול פארק
צילום: רויטרס
מומלצים