שתף קטע נבחר

כדוריד: גיל יעקב נכנס להסגר

שחקנה של הפועל ראשון לציון, ששיחק בעונה שעברה במכבי ראשל"צ, הפקיד את כרטיסו על מנת להיות שחקן חופשי בעונה הבאה: "רוצה לשחק בלי תנאים". מחר: הגרלת הקבוצות הישראליות בגביעי אירופה

גיל יעקב, אחד משחקני הכדוריד המוכשרים ביותר בארץ, נכנס היום (ב') להסגר, לאחר שהפקיד את כרטיס השחקן שלו במשרדי איגוד הכדוריד. המרכז שיחק בעונה האחרונה כמושאל מהפועל ראשון לציון ליריבה העירונית, מכבי ראשון לציון, וזכה עמה באליפות ובגביע המדינה.

 

מיד עם תום העונה חזר כרטיסו של השחקן להפועל, אולם בין השניים עבר חתול שחור עוד מלפני שנתיים. הפקדת הכרטיס במשרדי האיגוד תותיר את יעקב מחוץ למגרשי הכדוריד כשחקן פעיל בעונת 2011/12, כאשר לאחר מכן הוא יקבל את כרטיסו ויהפוך לשחקן חופשי.


נכנס להסגר. גיל יעקב וגלעד מאור (צילום: יועד כהן)

 

יעקב, שהבקיע שמונה שערים בגמר גביע המדינה מול הפועל והיה אמון על המהפך והבאת הגביע למכבי ראשל"צ, הולך בדרך דומה לזו של תום מטלון. האחרון לא קיבל שחרור ממכבי ראשל"צ לפני כשנתיים, נכנס להסגר ובסיום העונה קיבל את כרטיסו והצטרף לאס"א תל אביב. מלבד יעקב, בסוף השבוע הגיש בקשה להסגר גם מור קמחי, הקיצוני של מכבי קריית מוצקין ששיחק בעבר גם במכבי תל אביב.

 

יעקב בן ה-26 אמר ל-ynet בתגובה: "נכנסתי להסגר כי יש בי רצון להיות שחקן חופשי, לשחק איפה שארצה ובלי תנאים. אם זה אומר לשים את הקריירה בהמתנה שנה, אז זה מה שיהיה. הכיוון עכשיו הוא לצאת לטייל בחו"ל, ולשוב לארץ מאוחר יותר".

 

מחר (ג') תתקיים הגרלת הקבוצות הישראליות בגביעי אירופה. בגברים, מכבי ת"א ובני הרצליה המשתתפות בגביע האתגר ישחקו בסיבוב השלישי בשיטת בית חוץ. בנשים, יוגרלו בנות הרצליה ומכבי ארזים רמת גן לסיבוב השני בגביע האיגוד האירופי, שאגב אחד המשחקים מתוכנן לסוף השבוע של יום כיפור.

 

בעקבות פניית איגוד הכדוריד בישראלי, באיגוד האירופי הבטיחו לתאם מועד חדש לאחר ההגרלה. האפשרויות מבחינת השתיים הן דודלנג' מלוקסמבורג, פרישטינה מקוסובו, קרנטן מאוסטריה, ביסרי ממונטנגרו, מינסק מבלארוס ואראדיפו הקפריסאית.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיל יעקב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים