שתף קטע נבחר

צעירים: ניצחונות לעתודה ולנוער, הפסד לנערות

הנבחרת של גודס סגרה את אליפות אירופה עם 53:88 על סלובקיה ומקום 11, הנוער הביס בקלילות את נורבגיה 43:105. לעומת זאת, הנערות נוצחו במשחק הכנה מול לטביה 66:63

נבחרת העתודה של ישראל נעלה הערב (א') את דרכה באליפות אירופה בניצחון על סלובקיה 53:88, תוצאה שמיקמה את הכחולים-לבנים במקום ה-11 בטבלה הסופית. 

 

 

הישראלים הוליכו כבר לאחר עשר דקות בהפרש דו ספרתי - 10:22, וכעבור 20 דקות הראה לוח התוצאות על 29:39 לכחולים-לבנים. המשחק ננעל סופית ברבע השלישי, בו טסה הנבחרת ל-38:66, כשהם עוצרים את הסלובקים על תשע נקודות בלבד. בסיום, כאמור, 53:88 ומקום 11. בר טימור הוביל את הישראלים עם 22 נק', כרמל בוכמן הוסיף 15 והוריד תשעה ריבאונדים.


בוכמן. סיום מתוק לטורניר (צילום: Harry Zampetoulas / FIBA Europe)

 

מאמן הנבחרת גיא גודס סיכם את האליפות: "יצאנו עם שמונה שחקנים מאד צעירים, עם ראייה עתידית ולא עכשווית. בר טימור, גיא לביא ותום חבקין,

בתוספת ג'רמייה קריסברג, היו מבחינתנו המצטיינים בטורניר, מה שנותן לנו תקווה לעתיד. אמנם לא עמדנו במטרות שהצבנו לעצמנו - לעלות דרג, אבל אנחנו מסתכלים קדימה על חצי הכוס המלאה".

 

נבחרת הנוער הביסה את נורבגיה, הנערות נוצחו

נבחרת הנוער של ישראל הביסה במשחק השלישי בשלב הבתים של אליפות אירופה דרג ב' 43:105 את נורבגיה, כאשר אור סולומון סיים את המשחק עם דאבל-דאבל של 26 נקודות ועשרה ריבאונדים. אוראל לב הוסיף 22 נקודות, רם אליאספור תרם 11. מחר תתמודד ישראל מול שווייץ, כאשר רק שתי הראשונות בכל בית יעלו לשלב הבא.

 

נבחרת הנערות של ישראל הפסידה בטורניר הכנה בלטביה 66:63 לנבחרת המקומית. נוף קדם קלעה 18 נקודות, קרן מוזס ומאי דיין הוסיפו 11 נקודות כל אחת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים