שתף קטע נבחר

וייאר על ההעפלה לגמר: "רצינו לנצח ב-90 דקות"

השוער חגג את העלייה של פרגוואי לגמר הקופה אמריקה, אבל כאב יחד עם חבריו: "יש לנו שחקנים פצועים ועייפים". עימות בין המאמנים ותגרה בין הנבחרות. פאריאס: "לא באנו להתגרות"

שמחתה של נבחרת פרגוואי, שהעפילה לפנות בוקר (ה') לגמר הקופה אמריקה (תפגוש את אורוגוואי ביום ראשון), הועבה בשל תגרה בין אנשיה לאלו של היריבה ונצואלה.

 

 

מיד לאחר סיום דו קרב הפנדלים, בו ניצחה פרגוואי 3:5, התפתחה על הדשא תגרה המונית בין שחקני שתי הנבחרות ובעלי תפקידים בהן. משטרת ארגנטינה וצוות האבטחה נזקק למספר דקות בכדי להרגיע את הסיטואציה, שתיחקר בידי המארגנים.


אוהדי פרגוואי חוגגים. מחכים לגמר מול אורוגוואי (AP)

 

המשחק הראשון בין השתיים, בשלב הבתים של הטורניר, הסתיים ב-3:3 מרתק. למרבה צערם של הצופים, הלחץ שבמעמד חצי הגמר הוליד 120 דקות נטולות שערים. ז'וסטו וייאר, שוער פרגוואי וכוכב הניצחון שלה, אמר בסיום: "רצינו לנצח ב-90 דקות, אבל הרגשנו את העייפות בעקבות הניצחון על ברזיל ב-120 דקות".

 

וייאר הסביר את שעובר על נבחרתו לאחר שני משחקים של 120 דקות: "יש לנו הרבה פצועים ושחקנים עייפים. עשינו מאמץ אדיר, ונצואלה היא נבחרת נהדרת ומלאת רוח לחימה. ההדחה לא צריכה לפגוע במעמדה, היא תשחק על המקום השלישי ללא הפסד בטורניר".

 

מאמן ונצואלה, ססאר פאריאס, התעקש כי נבחרתו לא הפסידה: "הסיפור שלנו נגמר כאן וזה מאכזב, עבדנו קשה בכדי להגיע לגמר. אנחנו עוזבים בהרגשה שהיינו יכולים להגיע לשם".


ססאר פאריאס. למאמן ונצואלה אין שום סיבה להתבייש (AP)

 

פאריאס התייחס למהומה בסיום: "הנבחרת שלי לא באה להתגרות בפרגוואי, אנחנו תמיד מודעים לאצילות של היריבה. היום היינו צריכים להתמודד עם

נבחרת שבאה להתגרות בנו, אם הם היו צריכים להשתמש בטקטיקה כזאת זה אומר משהו על הרמה שלנו".

 

על המשחק עצמו אמר: "פסלו לנו שער חוקי, הדבקנו שלושה כדורים למשקוף, יצרנו יותר מצבי הבקעה ולא ניצחנו. זה הכדורגל. אין לי טענות לשחקניי, הם היו גדולים". לסיום הזהיר: "עשינו כל מה שהיה ביכולתנו, אבל לא נסבול יחס מזלזל מצד נבחרות יריבות ושופטים".

 

פאריאס טען כי השופט הרחיק את עמיתו חראדו מרטינו, אבל השופט הרביעי התעלם מההחלטה. בסופו של דבר עלה מרטינו אל היציע, שם זכה ליחס 'חם' מהאוהדים של ונצואלה. זוהי ההרחקה השנייה של מאמן פרגוואי במהלך הטורניר, לאחר שבשלב הבתים מול ברזיל נשלח גם אל מחוץ לתחומי המגרש.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים