שתף קטע נבחר

הפועל ת"א: טביב העביר הכספים להראל

כפי שנקבע בהחלטת ביהמ"ש המחוזי, שילם הבעלים החדש שני צ'קים על סך שישה מיליון שקל לשותפו לשעבר, וקרוב להשלמת המהלך באופן רשמי. דורון אוסידון ימונה ליו"ר. טביב ייפגש עם שי אבוטבול

בהתאם לפסיקת בית המשפט מתחילת השבוע, העביר היום (ד') אלי טביב את הכספים למוני הראל, שותפו לשעבר בבעלות על הפועל תל אביב. הסכום שטביב התבקש להעביר על מנת לקבל את הבעלות, עומד על שישה מיליון שקל בדיוק כפי שנקבע בהליך ה'במבי' המקורי. בניגוד לפעם הקודמת, הפעם התשלום חולק לשניים.

 

 

הבוס החדש של האדומים העביר צ'ק ראשון לפקודת הראל על סך 3.9 מיליון שקל. השני, כפי שדרש בית המשפט, על סך 2.1 מיליון שקל הועבר לנאמנות, זאת על מנת שהראל יסדיר את העיקולים שיש לו מצד פרודתו.


קיבל את הכסף והעביר את שטרי הבעלות. מוני הראל (צילום: עוז מועלם)

 

מנגד העביר הראל לעו"ד של טביב, שטרי העברת מניות חתומים ביחס לאחזקותיו בקבוצה. בנוסף מוני הראל כמו גם אחיו משה, התפטרו מדירקטוריון המועדון. המשמעות היא כי אלי טביב ונציגו דורון אוסידון, שצפוי להתמנות ליו"ר הקבוצה כפי שפורסם לראשונה ב-ynet לפני כחודשיים, הם שני האנשים היחידים כעת שמורשי חתימה.

 

יש עוד מספר דברים שעל טביב לעשות כדי להפוך באופן רשמי וסופי לבעלי הקבוצה. למשל, העברת הזכויות בהתאחדות לכדורגל, אך הכיוון ברור ואפשר

 להגיד שעידן אלי טביב יצא לו לדרך. לאחר שכל הדברים הקטנים ייסגרו יהיו לאדומים עוד כמה סוגיות לפתור.

 

אחת הסוגיות שהטרידו את אוהדי הפועל ת"א במהלך החודשים האחרונים, הייתה סביב אי שדרוג שכרו של הקשר שי אבוטבול, שמציג יכולת טובה במחנה האימונים באוסטריה. בתום מחנה האימונים צפוי טביב להיפגש עם הקשר ולנסות לסגור את הפרשה. מקורבים לבעלים בטוחים כי שני הצדדים יתפשרו ואבוטבול ימשיך בהפועל. הקבוצה תקיים הערב משחק אימון נגד הרטה ברלין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים