$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לאחר כ-12 שעות ומינוס תיק, מכבי בלנקארן

הצהובים יקיימו רק אימון מסכם לפני הגומלין במוקדמות הליגה האירופית (1:3). עדיין לא ידוע מי תהיה היריבה הבאה

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  19.07.11 - 21:14
כך נראים שחקני מכבי אחרי 12 שעות בדרכים (האתר הרשמי)
כך נראים שחקני מכבי אחרי 12 שעות בדרכים (האתר הרשמי)

מכבי תל אביב הגיעה הערב (שלישי) בשעה טובה ולאחר מסע מפרך ללנקארן לקראת מפגש הגומלין במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (1:3).

הצהובים נעו בדרכים לא פחות מ-12 שעות שהתחלקו על פני שלוש טיסות עד שהגיעו למחוז חפצם. הראשונה מנתב"ג לטורקיה, משם לבירת אזרבייג'אן באקו ואז ללנקארן. במהלך ההמתנה בבאקו התברר כי אחד מתיקי הציוד של הקבוצה, בו אוכלסו גם הכדורים המיועדים לאימון, נעלם.

בגלל העייפות וההגעה המאוחרת הקבוצה של מוטי איוניר תערוך רק אימון אחד לפני המשחק. כזכור, עדיין לא ידוע מי תהיה יריבת מכבי בסיבוב הבא. שריף טיראספול המולדבית צריכה למחוק פיגור 1:0 במשחקה הביתי מול ז'לייז'ניצ'אר על מנת להבטיח מפגש מול הצהובים.

למרות שתמיר כחלון ומאור בוזגלו יעזבו ככל הנראה, בקבוצה מחפשים חיזוק לחלק האחורי בשל הפציעות של אבי סטרול וריף פרץ. נכון להיום למכבי יש שני בלמים בלבד - ניבאלדו וסאבו פאביצ'ביץ'. גורם במועדון התייחס לנושא: "ההרגשה היא שמבחינה התקפית יש לנו מספיק שחקנים ודווקא החלק ההגנתי צריך חיזוק".