$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ראשל"צ וקאצ'קמט ההונגרית נפרדו ב-1:1

משחק אימון ראשון לחבורה של ניסן יחזקאל במחנה האימונים. ריף מסיקה הבקיע בדקה ה-40 אחרי בישול של אסי בלדוט

זיו אברג'יל  18.07.11 - 22:36
ניסן יחזקאל. פתח את המחנה בתיקו
ניסן יחזקאל. פתח את המחנה בתיקו

הפועל ראשל"צ שמתכוננת לליגת העל ערכה היום (שני) את משחקה הראשון במחנה האימונים כשפגשה את קאצ'קמט ההונגרית והשתיים נפרדן ב-1:1.

"זה היה משחק אימון מצוין נגד מחזיקת הגביע ההונגרית", אמר המאמן ניסן יחזקאל, "קבוצה ברמה גבוהה. אני מרוצה כי המשחק נערך לאחר שלושה אימונים ולמרות העייפות הראנו אגרסיביות. אנחנו מתגבשים ונראים לא רע, הכדורגל הטוב יותר יגיע בהמשך".

המאמן פתח עם הרכב שכלל את אוהד כהן, מוסה, מסיץ, ספיר, צדוק, אלקסלסי, עמרם, מסיקה, בלדוט, ברטקובסקי וגומס. הישראלים נראו רע בדקות הראשונות וספגו שער כבר לאחר שלוש דקות. אחרי רבע שעה בשליטה הונגרית התהפכו יחסי הכוחות והחבורה הישראלית נכנסה לעניינים.

שחקני ראשון השתפרו ככל שהדקות חלפו ובדקה ה-40 הגיע שער השיויון. אסי בלדוט בישל לריף מסיקה שהשווה ל-1:1. שלוש דקות לאחר מכן חלף מסיקה על פני שוער המקומיים והשאיר את דייויד גומס מול שער ריק, אך הברזילאי החמיץ הזדמנות אדירה. במחצית השניה, יחזקאל ביצע חילופים רבים והיא הסתיימה ללא שערים למרות שליטה ישראלית. ג'סטין זולו לא שותף עקב פציעה.