שתף קטע נבחר

אלישע: "זה נראה קל, אבל המשימה לא הושלמה"

מכבי חיפה יצאה לבוסניה, למשחק הגומלין מול בוראץ. המאמן לא מקל ראש: "אתייחס למאריבור רק לאחר שנבטיח את העלייה". מאמצים לצרף את שלומי ארבייטמן

שחקני מכבי חיפה הגיעו אחר הצהריים (ב') לנתב"ג, לקראת המראתם למשחק הגומלין מול קבוצת בוראץ הבוסנית במקודמות ליגת האלופות.

  

 

חיפה ניצחה במשחק הראשון 1:5 בקריית אליעזר בשבוע שעבר, אבל למרות היתרון (שלמעשה העלה את הקבוצה לשלב הבא), סירב המאמן אלישע לוי לצאת בהצהרות: "עדיין לא השלמנו את המשימה. זה נראה קל מבחוץ, אבל המשימה עצמה לא קלה. נצטרך לעבוד קשה כדי להשלימה. רק לאחר שנבטיח את ההעפלה לסיבוב הבא נתייחס לקבוצת מאריבור, כרגע הראש שלנו אך ורק במשחק הקרוב".

 

לוי הוסיף: "נוסיף ונמשיך להריץ שחקנים במשחק הזה. יש לנו סגל רחב, הקפטן שלנו לא ישחק במשחק בגלל פציעה ומי שיחליף אותו בתפקיד הוא הקפטן השני, השוער ניר דוידוביץ'". הקפטן יניב קטן לא יצא עם יתר חבריו ויזכה למנוחה. מי שכן המריא ואף עשוי ליטול חלק במשחק הוא מוחמד גאדיר, שהתאושש מדלקת בשרירי הבטן.

 

בחיפה רוצים את ארבייטמן

בחיפה יגבירו בימים הקרובים את המאמצים להחזיר לשורותיהם את החלוץ שלומי ארבייטמן. האחרון, שעזב את חיפה לפני שנה ומשחק כיום בגנט הבלגית, נמצא בקשר תמידי עם המאמן אלישע לוי ולא פוסל את האפשרות לחזור לכרמל.


דבאלישווילי, פילאבסקי ומשומר בנתב"ג (צילום: אמיר לוי)

 

הירוקים כידוע זקוקים לחלוץ נוסף וארבייטמן עשוי להיות פיתרון מצוין, עקב העובדה שבסגל הירוקים רשומים כעת שישה זרים, כולל המגן הדרום אפריקני פיטר מסיללה. מסיללה, אגב, עשוי לעשות את הדרך ההפוכה ולהגיע לגנט, אולי אפילו בעיסקת חילופין. המגן לא הצטרף בסופו של דבר ללסטר האנגלית ומועמד לקבוצה הבלגית.

 

לוי התייחס לאפשרות חזרתו של ארבייטמן ואמר: "אנחנו עדיין רוצים להתחזק, אבל אני לא מתכוון להתייחס לשחקן ספציפי כזה או אחר לפני המשחק מול בוראץ". 


שלומי ארבייטמן. יחזור לירוק של חיפה? (צילום: אלי אלגרט)

 

ארבייטמן כזכור, שיחק בחיפה בעונת 2009/10 וסיים את העונה כמלך השערים עם 28 כיבושים בליגת העל. במקרה שארבייטמן אכן יחזור לחיפה, לא תצטרך הקבוצה לשחרר את אחד הזרים שלה, אלא אם כן יצורף קשר אחורי זר לסגל.

 

קאטלגו מפלה, שהיה אחד המועמדים להגיע לקבוצה, עשוי בסופו של דבר לשחק עם בירם כיאל בסלטיק. החלוץ הדרום אפריקני ייבחן בימים הקבוצה בקבוצה הסקוטית, שהיתה על סף חתימה עם עומר דמארי, אולם בסופו של דבר לא הגיעה עם מכבי פתח תקווה להבנות על התנאים לרכישת כרטיס השחקן שלו. 

 


פורסם לראשונה 18/07/2011 11:21

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים