שתף קטע נבחר

חיפה: "למרות הלחץ צריך לסגור את הסיפור בבית"

הירוקים מקווים לא למעוד מול בוראץ' במוק' ליגת האלופות, כפי שקרה בעונה שעברה מול מינסק. לוי מעדיף את דוידוביץ' על פני שראנוב, רבבת צופים צפויה להגיע למשחק בקריית אליעזר (ד')

"לא שכחנו את מה שקרה בשנה שעברה מול מינסק, אסור שדבר כזה יקרה גם השנה", כך אמרו שחקנים במכבי חיפה לקראת ההתמודדות ביום רביעי מול בוראץ' הבוסנית, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות.

 

 

בקרב הירוקים יש דאגה כי גם הפעם תודח הקבוצה כבר בשלב המוקדמות בידי יריבה חלשה יותר, כמו שקרה מול מינסק במוק' הליגה האירופית. "יש קצת לחץ בגלל מה שקרה בעונה שעברה וגם בגלל שלא ניצחנו במחנה האימון, אבל אנחנו צריכים לסיים את הסיפור כבר ביום רביעי".


יעקב שחר עם בויאן שראנוב. לוי  מעדיף את דוידוביץ' (ראובן כהן) 

 

למרות שמדובר ביריבה לא אטרקטיבית, יודעים בחיפה כי האוהדים מצפים בכיליון עיניים להגיע לליגת האלופות ויעשו הכל כדי לתמוך בקבוצתם בדרך לשם. לכן מעריכים בקבוצה מעריכים כי רבבת צופים תגיע לתמוך בשחקנים במשחק שיתקיים בקריית אליעזר.

 

השוער ניר דוידוביץ', שגילה יכולת טובה במהלך מחנה האימונים, צפוי לפתוח בשער. בחיפה אמרו כי אמנם בויאן שראנוב, שוער הרכש החדש, מפגין יכולת טובה לא פחות, אך בשלב זה מעדיף אלישע לוי את הישראלי המנוסה. העובדה כי במרכז ההגנה משחקים שני בלמים זרים, אנדריי פילאבסקי ויוריצה בוליאט, שאינם דוברים את אותה השפה, היא שעומדת מאחורי החלטתו של המאמן. 

 

למרות שהמו"מ עם לחלוץ בית"ר ירושלים חן עזריאל עלה על שרטון, אצל האלופה טרם אמרו נואש ומאמינים כי המגעים יחודשו בקרוב מאוד והחלוץ יחתום בחיפה. תנאי העברתו מול בית"ר כבר סוכמו.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים