$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הבלם סביטי ליפניה חתם בעירוני רמת השרון

המאמן מומי זפרן רצה את השחקן, שסיכם עם הבעלים את תנאיו במועדון. העולה החדשה במו"מ עם 4 חלוצים זרים, אחד מהם צפוי להגיע למבחנים ואף לחתום ולהשלים בכך את מכסת הזרים

שירלי בר דיין
שירלי בר דיין  11.07.11 - 09:47
ליפניה. עוד רכש של זפרן

בלם הפועל חיפה סביטי ליפניה הבין שהמאמן ניצן שירזי לא בונה עליו למרכז ההגנה בעונה הקרובה ושהוא יצטרך להתחרות עם אושרי רואש על מקום בהרכב והעדיף לעבור לרמת השרון, שם חתם הבוקר על חוזה לעונה אחת.

ליפניה, הבלם הקונגולזי בן ה-32 אותו רצה מאוד המאמן מומי זפרן, יצטרף לקבוצה לקראת היציאה למחנה האימונים בסרביה. השחקן דן עם הבעלים מאיר יצחקי על תנאיו והשניים הגיעו לסיכום שהוביל לחתימה. 

ליפניה עוזב את הפועל חיפה לאחר ששיחק בקבוצה במשך שלוש עונות, ובתחילה היה נראה גם שימשיך לעונה רביעית. השחקן עלה עם הקבוצה מקרית חיים מהליגה הלאומית לליגת העל.

ברמת השרון מקווים כעת להחתים גם חלוץ זר שישלים את מכסת הזרים. הקבוצה מנהלת משא ומתן עם 4 חלוצים זרים, כאשר שניים מהם צפויים להגיע למבחנים בקבוצה, מתוך תקווה שאחד מהם יהיה זה שישלים את המכסה.