$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

פאולר ירוויח בתאילנד 660 אלף דולר בשנה

כוכב ליברפול לשעבר (36) הצטרף למואנג תונג יונייטד: "לא שיחקתי כמה חודשים, אגיע מוכן לפתיחת העונה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.07.11 - 09:17
רובי פאולר, הפך לעובד זר (gettyimages)

עובדים זרים שמגיעים מתאילנד בדרך כלל לא מרוויחים הרבה כסף, כדורגלנים שמגיעים לתאילנד דווקא חיים לא רע. גם אם הם היו מושבתים תקופה ארוכה. רובי פאולר בן ה-36, כוכב ליברפול לשעבר, חתם מואנג תונג יונייטד וישתכר 20 מיליון באט בשנה. זה קצת פחות ממה שזה נשמע, אבל גם 660 אלף דולרים בעונה זה בכלל לא רע.

השחקן, שקיבל כמובן את החולצה מספר 9 באדום, התרגש בהצגה הרשמית במועדון. "לא שיחקתי כמה חודשים, אבל אגיע מוכן לפתיחת העונה", אמר. את הבדיקות הרפואיות הוא עבר כבר בשבת האחרונה ואת הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה התאילנדית יערוך ב-31 ביולי מול בנגקוק גלאס.

פאולר גילה כי הוא מתכוון לשקול פרישה לאחר סיום החוזה במואנג תונג יונייטד וכי הוא רוצה לפצוח בקריירת אימון. זוהי לא הנסיעה הראשונה שלו לשחק בחו"ל. בפברואר 2009 עבר פאולר לנורת' קווינסלנד פיורי מהליגה האוסטרלית ובהמשך נדד לפרת' גלורי.

רובי פאולר גדל במחלקה הצעירה של ליברפול וב-1993 עלה לבוגרים. במשך שמונה וחצי עונות הוא הפך לאחד השחקנים האהובים באנפילד ואחרי קדנציות בלידס ובמנצ'סטר סיטי חזר למועדון נעוריו והשלים 183 שערים ב-369 הופעות במדים האדומים. בהמשך נדד לקארדיף ולבלקבורן, לפני שכאמור טס לאוסטרליה ב-2009. בשתי העונות האחרונות, אגב, כבש 9 שערים בכל אחת.