שתף קטע נבחר

הכנה: נבחרת הקדטים הביסה את מקדוניה

חניכיו של נתי כהן הביסו 59:89 את המארחת בפתיחת משחקי ההכנה באירופה. המאמן: "זו רק ההתחלה"

ביד ימין. נבחרת הקדטים פתחה הערב (א') את משחקי ההכנה שלה במקדוניה עם ניצחון 59:89 על הנבחרת המקומית. הטורניר הנוכחי הוא הראשון מבין שניים של הנבחרת של נתי כהן ועוזרו ליאור קרת.

 

 

הקדטים, שישחקו בהמשך ביוון, ישתתפו באליפות אירופה דרג ב' שתתקיים במקדוניה החל מה-26 ביולי.בחמישייה של ישראל פתחו נאור שרון, יוחאי צוקרמן, איתי שגב, אלי שיבטון ואליאס סרור.

 

אחרי 19:21 ברבע הראשון לזכות הנבחרת, עד ההפסקה הפער גדל ל-11 (37:48), בסיום הרבע השלישי הוא צומק ל-65:50, אבל רבע רביעי מצוין של ישראל הצמיח את הפער ל-30 נק'.

 

לישראל קלעו: נאור שרון 19 נק' (6 אס' ו-6 ריב'), אלי שיבטון 18 (6 ריב'), רועי איילון 9 (6 ריב'), יוחאי צוקרמן 9, רגב זנזורי 8 (4 אס'), אליאס סרור 6, אור קהל 5, דניאל ראיין 5, יוני דוד 4, איתי שגב 3, אלון ניניו 3. עוד שיחק: סטסי קאופמן.

 

מאמן הנבחרת, נתי כהן, סיכם: "פתחנו את המשחק מצוין בצד ההגנתי והובלנו 0:9. אנחנו שמחים על הניצחון הראשון בטורניר הכנה בינלאומי ראשון, אך יחד עם זאת ברור לנו שזו רק ההתחלה. הדרך עוד ארוכה והמטרות שלנו הן באליפות אירופה, לשם אנו מכוונים ולשם אנו צריכים להגיע בשיאנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נתי כהן
צילום: אביהו שפירא
מומלצים